ik rijd mijn paard nu zo'n 5 a 6 keer per week. meestal zit ik er goed een uur op of zelfs nog iets langer. Is het mogelijk om er bijvoorbeeld zelf voor te kiezen om een dag minder te rijden mocht het niet gaan? Ik weet dat het dan misschien zonde is van mijn geld, maar van kijken leer je ook voldoende. Je bent toch niet echt verplicht om elke dag twee uur mee te lopen?
Je betaald zat geld... dus als je les wilt overslaan ben je daar echt wel vrij in. Met menweek dit jaar sloegen enkele ook een les over, moet ook gewoon kunnen.
_Sofie
Geplaatst: 27-11-13 15:05
Amiigo schreef:
Ze doen dacht ik wel moeilijk als je niet mee rijd.. Ik zou tussendoor gewoon veel stappen heb ik ook altijd gedaan
Lessen over slaan doen ze niet moeilijk over, als je het maar even aangeeft
Mijn paard kan niet springen dus die les sla ik over.
heleenxx
Geplaatst: 27-11-13 19:04
Ik had dit jaar een jong paard nee naar de eventingweek. Heb ik ook maar 1 les per dag mee gedaan. Wel steeds even aan de instructeurs gemeld. Niemand deed daar moeilijk over hoor.
Afgelopen jaar deden ze ook totaal niet moeilijk bij ons over het overslaan van een lesje! Zat dan met 4 in een groepje en reed ook wel eens met zijn 2e
Ook bij mij was het dit jaar geen enkel probleem als je een les niet mee deed. Gewoon even vragen of je groepsgenootjes het doorgeven en dan is het prima hoor. Er waren zat mensen met jonge of juist oudere paarden die af en toe een lesje over wilden slaan. Of mensen die niet mee gingen op buitenrit of niet wilden crossen. Werd totaal niet moeilijk over gedaan.
listiglistje
Geplaatst: 27-11-13 21:30
Juuuuul_Xx schreef:
Er is toch ook een instructieweek voor M/Z dressuur? Is dat een leuke week?
Alleen voor pony's, paarden is L1+5 > t/m ZZ-L
listiglistje
Geplaatst: 27-11-13 21:32
Amiigo schreef:
Bij ons deden ze wel moeilijk, moest een goede reden hebben wilde je niet mee doen.
was dat een week onder de 16? die moeten toch ook corvee/karweitjes doen belachelijk voor het geld wat je betaald!
Bij de allround pony's moest je inderdaad corvee doen! Even de stallen vegen daar had ik totaal geen probleem mee maar die keuken dienst Dikke drie kwartier in de keuken staan afdrogen en een vrouw die je vuil aankeek als je iets niet goed deed. Dat mogen ze van mij weglaten dit jaar!
Ik snap wel dat iedereen even moet vegen hoor, zoveel moeite is dat niet en als je dat gewoon met je groepje doet is het zo klaar. Die keukendienst mag wel weg, ze hebben toch niet voor niets zulke kantinevrouwen daar rondlopen.
Faya__
Geplaatst: 27-11-13 22:35
Ik heb besloten niet te gaan, tenzij de prijzen heel erg meevallen. Het zou namelijk wel goed voor ons zijn, maar het blijft ontzettend duur en ik zou dit jaar dan alleen moeten gaan, toch minder leuk dan samen.