Nee, ik loop ook gerust weg als het te duur is. Maar ik vorig jaar een aantal dames op hakken met een shet voor 500E weg zien lopen.. Je had die handelaar moeten zien
1 van de redenen dat ik dus ook niet in rijkleding ga, want daar denken ze ook aan te zien dat je gerust meer betaald dan redelijk is.
Voor shetlanders op de markt vind in dat veel. Vooral veulens. Wij hebben er laatst 2 van mp gehaald voor 250E. 1 beleerd onder zadel kent ook vrijheidsdressuur en andere voor de kar.
Vond het ook belachelijk veel, helemaal omdat we zelf 3/4 jaar geleden voor het zelfde bedrag met een prachtige tuiger merrie veulen met vol papier zijn thuis gekomen. En dan vind ik dat toch echt, echt heel veel voor 'maar' een shet.
Maar goed, gelukkig hoef ik niet te betalen, dus als ze graag zoveel betalen houd ik ze niet tegen
Waarschijnlijk ben ik te herkennen aan een roze neonkleurige jas. Of het moet ineens wel heel slecht weer worden, dan ga ik voor wat warmers
Teigetje008
Geplaatst: 01-10-13 21:08
Ik ga wel even kijken denk ik...ben er meestal rond 6 uur, dan zie je tenminste al iets (ben wel eens in het pikkedonker aangekomen, maar dan zie je amper waar je loopt op sommige stukken). Vind het altijd een leuke markt en kom er al jaren. Om 10 uur ben ik weer weg, dan word het me te druk!
Ik koop niet en kan me ook altijd goed inhouden gelukkig. Misschien ga ik nog wel even snuustern in de kraampjes met dekjes en lekkere warme jassen...
Ik denk dat de zuidlaardermarkt veel te druk is voor iets meeting-achtigs. Ik wil jullie best leren kennen of eens meeten, maar niet op de markt, daar ga ik echt voor mezelf heen.