Military Boekelo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:06

Ik heb drie vrijkaartjes, één voor vrijdag, één voor zaterdag en één voor zondag.
Misschien dat ik die van de zaterdag al kwijt ben.
Heel misschien heb ik per dag zelfs twee kaartjes.
Graag pb als je interesse hebt.
Laatst bijgewerkt door Century op 10-10-13 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Re: Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:07

Ik heb dit jaar voor het allereerst GEEN vrijkaart.... dat wordt dokken -O-

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:14

Ik ben dit jaar ook weer van de partij! Afgelopen twee jaar ben ik er ook geweest. Hoopte zo op een jaar zonder modder en regen, maar de moed zakt me al aardig in de schoenen :') Dan maar weer die regenlaarzen aan en de paraplu mee, komt alsnog hartstikke goed!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:20

Het weekend voor de military is het altijd hartstikke mooi weer..

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:26

[***] schreef:
Tendance schreef:
Hij gaat het vast leuk vinden!

Als deze reactie voor mij was, hij zei al "Ik doe dit voor jou." Haha, dus ben benieuwd, hij houdt meer van motorcross. Zei al, ach is bijna hetzelfde maar dan met 1 pk :')

Die van mij doet aan wielrennen en mountainbiken, maar snapt sinds ik SGW rijdt eindelijk wat er leuk aan paardrijden is. Haha

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:27

Jaime_ schreef:
Het weekend voor de military is het altijd hartstikke mooi weer..

Ja he!

En t is alweer jaaaren geleden dat het het weekend zelf mooi weer is.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:44

Ja, ik denk dat dat ehmmm 5/6 jaar geleden was? Toen liep ik in een vestje en heb ik het vestje zelfs nog een tijdje uitgehad! Toen was het echt heerlijk weer.

Mijn ouders stonden er eerder een paar jaar met een stand, met waterbedden, en ook een bed met TV etc. toen was er gewoon dikke nachtvorst, hadden wij straalkachels gehuurd zodat de boel niet kapot zou vriezen.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:49

Ik vond het vorig jaar erg meevallen wat het weer betreft :)

FriesRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 15:55

Ik ben ook al een jaar of 5 op rij heen geweest ik kan me helaas alleen de eerste jaar bedenken dat het mooi weer was. Maar het is er altijd heel gezellig ik weet alleen niet of ik het dit weekend ga redden om heen te gaan :(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 16:01

Century schreef:
Ik vond het vorig jaar erg meevallen wat het weer betreft :)

Je maakt een grapje hoop ik :P Vorig jaar was het freeeeeezing koud en vanaf een uur of vijf kwam het met bakken uit de lucht haha....

Idd 5 jaar geleden ofzo was het zonnig en 16 graden ofzo. Als het maar droog is, das het belangrijkste!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 16:04

Ik was er voornamelijk 's ochtends, toen viel het heel erg mee. Of mijn geheugen laat me in de steek :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 16:08

Wij waren er half 12 tot euh..... toen het donker was iig :+

Rosanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 18:27

Klopt inderdaad hoor! 's ochtends was het droog. Ik was er ook 's ochtends, en in 't laatst nog even een patatje gescoord. Helaas toen wel met paraplu erbij. 'S middags was het vervolgens echt oliebol weer.
Ik hoop dat we dit jaar meer mazzel hebben. :)

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:44

heidy_wilco schreef:
Dankje Tendance!

Ik ben er ook nog nooit geweest, maar ik ben ook nog eens in mijn eentje.
Niemand wou heen, en ik wou dit jaar toch echt heen omdat het nu (relatief) dichtbij is. Normaal moet ik uit Groningen komen, en nu uit Deventer, dus dat is wel makkelijker ;)

Hopelijk ontmoet ik nog een paar bokkers.
Heeft iemand al de hindernissen gezien? En wat zijn de leukste/beste sprongen om te staan? Watersprongen sowieso...

Ik sta voor vrijwilligerswerk bij de kleine waterbak :D
En verder de hindernissen gezien... Maar tips waar je beste kunt gaan staan heb ik geen idee van want is voor mij ook het eerste jaar dat ik ga.

Ik heb trouwens ook een kaartje over, voor vrijdag (lekker op tijd :P) en zaterdag ook! Wie wil ze op komen halen in Enschede? Zondag ga ik zelf wel nog naar het springen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:52

Tendance schreef:
[***] schreef:

Als deze reactie voor mij was, hij zei al "Ik doe dit voor jou." Haha, dus ben benieuwd, hij houdt meer van motorcross. Zei al, ach is bijna hetzelfde maar dan met 1 pk :')

Die van mij doet aan wielrennen en mountainbiken, maar snapt sinds ik SGW rijdt eindelijk wat er leuk aan paardrijden is. Haha

Hahah, er is dus nog hoop :)

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:23

Ik heb ook 2 kaartjes via Twentelife, netjes afgeleverd vandaag :D

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:31

CedriiC schreef:
heidy_wilco schreef:
Dankje Tendance!

Ik ben er ook nog nooit geweest, maar ik ben ook nog eens in mijn eentje.
Niemand wou heen, en ik wou dit jaar toch echt heen omdat het nu (relatief) dichtbij is. Normaal moet ik uit Groningen komen, en nu uit Deventer, dus dat is wel makkelijker ;)

Hopelijk ontmoet ik nog een paar bokkers.
Heeft iemand al de hindernissen gezien? En wat zijn de leukste/beste sprongen om te staan? Watersprongen sowieso...

Ik sta voor vrijwilligerswerk bij de kleine waterbak :D
En verder de hindernissen gezien... Maar tips waar je beste kunt gaan staan heb ik geen idee van want is voor mij ook het eerste jaar dat ik ga.

Wat moet je er voo 0r hebben die van zaterdag?

Ik heb trouwens ook een kaartje over, voor vrijdag (lekker op tijd :P) en zaterdag ook! Wie wil ze op komen halen in Enschede? Zondag ga ik zelf wel nog naar het springen :j

Nu hopelijk wel met tekst wat moet je er voor hebben die van zaterdag?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:54

Ben onwijs trots op mijn baas en Rocket, toch maar een mooie score voor paardlief wat er een hele poos uit is geweest door blessure en pas kort weer terug is. Eerste van de Ieren tot nu :)

Overigens, niemand die zaterdag vanaf eindhoven gaat? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:58

Hey ThinkAgain, ik heb met jou berichtjes gewisseld via Facebook! Ben voor jou naar het wedstrijdsecretariaat geweest om te checken hoe het zat met grooms enzo. Is dat nou geregeld? Kom je dit weekend nog? Ik vond t al grappig dat je zo'n Nederlandse naam had maar ons wel berichtjes stuurde in het Engels :)

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:03

Ik ga ook voor het derde jaar op rij op zaterdag en het is elk jaar door de bagger stampen.
Ik had niet anders verwacht dan dat het dit jaar weer slecht weer is, hoort er gewoon bij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:05

Ik ben nog in de ontkenningsfase. Het was vandaag zo prachtig dat ik niet geloof dat het zonnetje niet gewoon blijft schijnen :D

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:05

@ThinkAgain: Ik ben echt jaloers op jou. Ik wil ook naar Ierland! Maar mooi dat het zo goed gegaan is met je baas! Wens haar maar succes van mij ;)

En sorry, ik kan je niet helpen :(
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 10-10-13 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:07

Nouks schreef:
Ik ben nog in de ontkenningsfase. Het was vandaag zo prachtig dat ik niet geloof dat het zonnetje niet gewoon blijft schijnen :D

Kijk uit met je uitspraken...
:x

Maar ik kan ook niet geloven dat het zulks weer wordt. *klopt het af*

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:07

Nouks schreef:
Hey ThinkAgain, ik heb met jou berichtjes gewisseld via Facebook! Ben voor jou naar het wedstrijdsecretariaat geweest om te checken hoe het zat met grooms enzo. Is dat nou geregeld? Kom je dit weekend nog? Ik vond t al grappig dat je zo'n Nederlandse naam had maar ons wel berichtjes stuurde in het Engels :)

Ik kom sowieso wel, Niki zou kijken of hij een bandje voor me kon regelen zodat ik kon helpen en anders moet ze 't maar met Katie's groom doen hoor :j Ik ben er sowieso wel bij, mijn ouders zijn er ook, en heb dan ook een paar dagen terug thuis. Zaterdag moet ik om 4 uur op, half 7 vliegen, en dan vanaf Eindhoven treinen om erbij te zijn. Tenzij iemand me natuurlijk mee wil nemen vanuit Eindhoven O:)

En ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik in 't Engels ging :') Dacht er niet zo bij na, omdat ik achter Sarah aan ga is 't voor mij gewoon wat Engels I guess :+ Gelukkig was 't evengoed te begrijpen :p

Overigens heeft Sarah toch echt geen groom bij :+ Dat is Katie's groom, en ik zou in eerste instantie meegaan als groom en we zouden kindlief ook meenemen, maar omdat ze ook naar Lion D'Angers moet kon onze truck niet mee, dus was er te weinig ruimte om mij én kind mee te nemen, dus moest ik hier blijven.

Heidy_wilco, je bent meer dan welkom om een keer op bezoek te komen hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:24

Er stond voor Sarah wel een groom in het bestand, maar als Sarah even bij het wedstrijdsecretariaat laat weten hoe het zit qua grooms, mag ze gewoon een groom aanmelden voor zover ik begreep.