Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Tendance schreef:Hij gaat het vast leuk vinden!
Als deze reactie voor mij was, hij zei al "Ik doe dit voor jou." Haha, dus ben benieuwd, hij houdt meer van motorcross. Zei al, ach is bijna hetzelfde maar dan met 1 pk
Century schreef:Ik vond het vorig jaar erg meevallen wat het weer betreft
heidy_wilco schreef:Dankje Tendance!
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar ik ben ook nog eens in mijn eentje.
Niemand wou heen, en ik wou dit jaar toch echt heen omdat het nu (relatief) dichtbij is. Normaal moet ik uit Groningen komen, en nu uit Deventer, dus dat is wel makkelijker
Hopelijk ontmoet ik nog een paar bokkers.
Heeft iemand al de hindernissen gezien? En wat zijn de leukste/beste sprongen om te staan? Watersprongen sowieso...
Tendance schreef:[***] schreef:
Als deze reactie voor mij was, hij zei al "Ik doe dit voor jou." Haha, dus ben benieuwd, hij houdt meer van motorcross. Zei al, ach is bijna hetzelfde maar dan met 1 pk
Die van mij doet aan wielrennen en mountainbiken, maar snapt sinds ik SGW rijdt eindelijk wat er leuk aan paardrijden is. Haha
CedriiC schreef:heidy_wilco schreef:Dankje Tendance!
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar ik ben ook nog eens in mijn eentje.
Niemand wou heen, en ik wou dit jaar toch echt heen omdat het nu (relatief) dichtbij is. Normaal moet ik uit Groningen komen, en nu uit Deventer, dus dat is wel makkelijker
Hopelijk ontmoet ik nog een paar bokkers.
Heeft iemand al de hindernissen gezien? En wat zijn de leukste/beste sprongen om te staan? Watersprongen sowieso...
Ik sta voor vrijwilligerswerk bij de kleine waterbak
En verder de hindernissen gezien... Maar tips waar je beste kunt gaan staan heb ik geen idee van want is voor mij ook het eerste jaar dat ik ga.
Wat moet je er voo 0r hebben die van zaterdag?
Ik heb trouwens ook een kaartje over, voor vrijdag (lekker op tijd) en zaterdag ook! Wie wil ze op komen halen in Enschede? Zondag ga ik zelf wel nog naar het springen
Nouks schreef:Hey ThinkAgain, ik heb met jou berichtjes gewisseld via Facebook! Ben voor jou naar het wedstrijdsecretariaat geweest om te checken hoe het zat met grooms enzo. Is dat nou geregeld? Kom je dit weekend nog? Ik vond t al grappig dat je zo'n Nederlandse naam had maar ons wel berichtjes stuurde in het Engels