Pilo en Valentin zullen beiden weer van de partij zijn. Evenals Siglavy de zo goed als blinde zwarte Kladruber. Stakkato, een in Oktober goedgekeurde jonge Fred gaat ook mee.
Ga ik doen Delerium, gezellig!!!!
Ik vind het op mensen afstappen echt spannend, dus verbaas je niet als ik heeeeeel voorzichtig vraag of jij Delerium bent...
Ben hele benieuwd naar de nieuwe paarden. Heb jij een naamdingetje op ofzo? Ik wil je best aanspreken maar dan moet ik wel weten wie je bent.
Tjinta
Geplaatst: 12-07-13 19:36
Hihi ja ik heb een naamdingetje... Maar met mijn eigen naam erop. Petra. Ik heb als enige in het Kasteel heel lang haar in een vlecht. (uhmm en nu onthouden dat ik mijn haar vlecht en niet ga knotten hihi).
ik was ook van plan dit jaar te gaan, maar waarschijnlijk moet ik dit jaar meerijden met een manege competitie ofzo, en waarschijnlijk vertegenwoordig ik mijn manege met nog 3 anderen !
Ik ben een complete HE leek, maar nu ik eigen auto en rijbewijs (en geld ) heb is een tripje naar Nederland dus al wel eens mogelijk. Wil die show ook wel zien, maar wanneer is die? En moet je daar extra voor betalen? Wat is het verschil met die pass partout ticketen en de gewone? En hoe kan je zien wat wanneer en waar gereden wordt?
Een passe partout ticket is het hele weekend geldig. Dus 3 dagen. Tzt komt het programma online op de site van HE te staan. Daar staat ook bij waar alles is.