Maar ik begrijp dat je nu gewoon hetzelfde parcours in barrage moet rijden, scheelt weer nadenken haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ach we zien wel!
Hecht er ook echt geen waarde aan. Misschien kun je bij t springen even bij iemand anders kijken? Weet niet hoe snel jij een parcours in je hoofd hebt, maar ik weet m meestal dan al wel (of er moeten hele gekke dingen inzitten).
.
, ben geen 20 meer he. Of ik moet het parcour zo rond half 12 een xtje lopen voordat ik aan de dressuur en vlaggenrace begin, als dat kan tenminste. 
dat haal je misschien toch wel of? evt wil er denk ook vast wel iemand ff je paard vasthouden/ mee aan de hand stappen zodat je naar uitreiking kan
daarvoor organiseren we toch ook de verschillende onderdelen

tenminste dat is mijn ervaring van voorgaande jaren
Birmaantje schreef:Hoop dat ik wel iemand kan vinden die mij wil voorlezen anders heb ik wel een probleem
ik lees liever niet bij de hogere klasses
maar kan t wel
Heb best vaak gegroomd bij iemand die Z reed
maar die kon in principe de proefjes ook altijd wel uit der hoofd dat gaf mij wel een vertrouwd gevoel
dippie25 schreef:voor de prijsuitreiking van de dressuur, leg ik anders het springen wel even stil voor 5 min. hebben we al wel eens meer gedaan. kon toch iedereen erbij zijn. wordt wel veel paardjes vasthouden voor mij dan![]()
![]()
's ochtends kan ik voorlezen. dan ben ik nog bezig met de laatste voorbereidingen van heel de dag. geen probleem, dus ik hoor wel die ochtend wie ik voor mag lezen.
met springen geen zorgen over het goede parcours. we roepen altijd wel een keer links of rechts als ruiters de weg dreigen kwijt te raken. het is dan wel handig als het verschil geweten wordt tussen links en rechts![]()
![]()
nog veel oefenplezier de komende dagen en ga vooral door met de zonnedansjes!!
. AnniekSolana schreef:dippie25 schreef:voor de prijsuitreiking van de dressuur, leg ik anders het springen wel even stil voor 5 min. hebben we al wel eens meer gedaan. kon toch iedereen erbij zijn. wordt wel veel paardjes vasthouden voor mij dan![]()
![]()
's ochtends kan ik voorlezen. dan ben ik nog bezig met de laatste voorbereidingen van heel de dag. geen probleem, dus ik hoor wel die ochtend wie ik voor mag lezen.
met springen geen zorgen over het goede parcours. we roepen altijd wel een keer links of rechts als ruiters de weg dreigen kwijt te raken. het is dan wel handig als het verschil geweten wordt tussen links en rechts![]()
![]()
nog veel oefenplezier de komende dagen en ga vooral door met de zonnedansjes!!
Oh dat zou wel super zijn inderdaad! Vind het toch altijd wel leuk om daarbij aanwezig te kunnen zijn. Gelukkig heb ik m'n tante bij en die wil Winnie dan vast wel even vasthouden haha.
En gelukkig weet ik het verschil tussen links en rechts, dus iedereen, voel je vooral vrij om te roepen waar ik heen moet haha.