Outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden 2 juni 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

josewoos

Re: Outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden 2 juni 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 14:41

Ik was vorige keer foutloos in parcours en in de barrage reed ik dus verkeerd omdat ik niet meer wist welke sprongen ik nou moest nemen :+
Maar ik begrijp dat je nu gewoon hetzelfde parcours in barrage moet rijden, scheelt weer nadenken haha

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 15:56

Haha hoe krijg je dat voor elkaar dan Nies? Ik ben trouwens ook heel bang om te vergeten hoe ik moet rijden. Hoe onthouden of doen jullie dat?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:14

Paard is nogal eigenzinnig. Of ze is amper te houden of ze wil in de achteruit zodra ze een hindernis ziet.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:16

Volgens de startlijsten is Vrouwke een fries, zweer toch echt dat ze geboren is als haflinger. :D
Ach een voskleurige fries zie je niet zo vaak toch?
hahaha ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!

_Prisca_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:38

vrouwke schreef:
Volgens de startlijsten is Vrouwke een fries, zweer toch echt dat ze geboren is als haflinger. :D
Ach een voskleurige fries zie je niet zo vaak toch?
hahaha ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha dat is dan wel 'n aparte fries ja haha!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:43

In deze week nog even oefenen op "parcousje", Nouja meerdere hindernissen achter elkaar en vooral de dubbel moeten we nog even oefenen..

Het wordt nu toch wel spannend, trailer geregeld enzovoort.. Het komt steeds dichterbij....

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:19

Oo ja daar ben ik ook erg goed in verkeerd rijden en het parcour vergeten!! :+ ach we zien wel!

Proefjes moet ik ook nog even oefenen die doen we donderdag in de les even :)

Natascha1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:30

Kort vraagje. heb nog maar 1x vorig jaar meegedaan dus ben nog niet helemaal bekend met de gang van zaken en ik kom alleen.

Ik heb net voor een uur mijn laatste dressuur proef. Aansluitend start de vlaggenrace en om 2 uur al het springen.

weet iemand wanneer ik dan het beste het springparcourtje kan lopen om te verkennen? En de prijsuitreiking van de dressuur die ga ik niet redden denk ik.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:41

Prijsuitreiking is toch zo erg niet? Ik mis die meestal zeg maar := Hecht er ook echt geen waarde aan. Misschien kun je bij t springen even bij iemand anders kijken? Weet niet hoe snel jij een parcours in je hoofd hebt, maar ik weet m meestal dan al wel (of er moeten hele gekke dingen inzitten).

Natascha1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:54

Geen idee van die prijsuitreiking. Dat wordt dus gewoon missen begrijp ik. Bij de TREC zijn de prijsuitreikingen altijd erg leuk en gezellig... :).

Vanuit de TREC weet ik ook dat ik het parcour graag een xtje gelopen heb. Dan zit het beter in mijn hoofd zeg maar. Doe ik dat niet ga ik altijd ergens verkeerd..... :D , ben geen 20 meer he. Of ik moet het parcour zo rond half 12 een xtje lopen voordat ik aan de dressuur en vlaggenrace begin, als dat kan tenminste.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 00:59

Het parcours staat er al vanaf de ochtend en bij het secretariaat liggen blaadjes met het getekende parcours :)

Verder is laatste in jou groep dressuur pas om 14.44 klaar dus de prijsuitreiking zal denk niet voor 15.15u zijn ;) dat haal je misschien toch wel of? evt wil er denk ook vast wel iemand ff je paard vasthouden/ mee aan de hand stappen zodat je naar uitreiking kan :j

Natascha1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 08:41

Dank je grid. Kom ik gewoon iets eerder zodat ik het vtv een keer kan lopen. En een blaadje helpt daarna ook al. Mocht ik op tijd klaar zijn met springen, zet ik 'Rens gewoon terug op de trailer , kan ik zelf ook rustig iets gaan drinken.

tja je hebt van die mensen die dan overal aan meedoen op zo'n dag :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 11:25

Da's toch alleen maar leuk en gezellig om aan alles mee te doen 8-) daarvoor organiseren we toch ook de verschillende onderdelen :D =:)

O ja meestal is de barrage idd wel een paar hindernissen minder (ivm snelheid/ bochten/ tijdsduur)

Het zijn verder echt wel gewoon logische lijntjes, alhoewel sommigen ineens de raarste bochten kunnen maken _O-
Maar sowieso schreeuwt iedereen ook wel waar je naar toe moet :D tenminste dat is mijn ervaring van voorgaande jaren :+

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:08

Haha ja dat was bij mij vorig jaar ook anders had ik eentje gemist! ;)

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:14

Wil ook alvast de organisatie bedanken voor de indeling want is toch altijd lastig als iedereen van alles wil doen! Ik doe ook aan alles mee en heb nog nooit gesprongen op wedstrijd dus hoop dat ik niet verkeerd rij. Zou weer echt iets voor mij zijn! Haha
Hoop dat ik wel iemand kan vinden die mij wil voorlezen anders heb ik wel een probleem |(

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 13:20

Thanks! De eer gaat naar Dippie25 ;) 8-)

Birmaantje schreef:
Hoop dat ik wel iemand kan vinden die mij wil voorlezen anders heb ik wel een probleem |(

Er is vast iemand te vinden en anders moet je de ringmeester maar vragen :D ik lees liever niet bij de hogere klasses :o maar kan t wel :+ Heb best vaak gegroomd bij iemand die Z reed :) maar die kon in principe de proefjes ook altijd wel uit der hoofd dat gaf mij wel een vertrouwd gevoel :=

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:28

Oh daar had ik nog helemaal niet over nagedacht, over de prijsuitreikingen! Ik vind dat wel altijd leuk om bij te zijn, maar ik zit natuurlijk met het springen. Nou hopen dat ik het misschien toch haal!

dippie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 19:42

voor de prijsuitreiking van de dressuur, leg ik anders het springen wel even stil voor 5 min. hebben we al wel eens meer gedaan. kon toch iedereen erbij zijn. wordt wel veel paardjes vasthouden voor mij dan :j :D

's ochtends kan ik voorlezen. dan ben ik nog bezig met de laatste voorbereidingen van heel de dag. geen probleem, dus ik hoor wel die ochtend wie ik voor mag lezen.

met springen geen zorgen over het goede parcours. we roepen altijd wel een keer links of rechts als ruiters de weg dreigen kwijt te raken. het is dan wel handig als het verschil geweten wordt tussen links en rechts :D :Y)

nog veel oefenplezier de komende dagen en ga vooral door met de zonnedansjes!!

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:03

Me moeder gaat proberen om een half uur/uurtje eerder bij dr werk weg tegaan zodat ik wat meer tijd heb. Ik haal zondag Sientje en en dan loop ik naar de buren voor de trailer, gelijk aan koppelen als ma komt en hup naar heesch........ Ik wil zo graag, dus duimen dat Sientje er in een keer oploopt!!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:06

Wilt ie niet of durft ie niet? Hengstenketting doet wonderen :Y)

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:09

How nee, die werkt alleen maar tegen.... :')
Geef dr een bak brokken en dat doet wonderen... Koudbloed hé :P

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:14

Oh, mijne trapt daar niet in. Maar da's ook een slechte koudbloed. Dribbelen, op de achterbenen gaan sraan enzo.. :')

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:20

dippie25 schreef:
voor de prijsuitreiking van de dressuur, leg ik anders het springen wel even stil voor 5 min. hebben we al wel eens meer gedaan. kon toch iedereen erbij zijn. wordt wel veel paardjes vasthouden voor mij dan :j :D

's ochtends kan ik voorlezen. dan ben ik nog bezig met de laatste voorbereidingen van heel de dag. geen probleem, dus ik hoor wel die ochtend wie ik voor mag lezen.

met springen geen zorgen over het goede parcours. we roepen altijd wel een keer links of rechts als ruiters de weg dreigen kwijt te raken. het is dan wel handig als het verschil geweten wordt tussen links en rechts :D :Y)

Oh dat zou wel super zijn inderdaad! Vind het toch altijd wel leuk om daarbij aanwezig te kunnen zijn. Gelukkig heb ik m'n tante bij en die wil Winnie dan vast wel even vasthouden haha.

En gelukkig weet ik het verschil tussen links en rechts, dus iedereen, voel je vooral vrij om te roepen waar ik heen moet haha :D .

MallyBelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:24

AnniekSolana schreef:
dippie25 schreef:

Oh dat zou wel super zijn inderdaad! Vind het toch altijd wel leuk om daarbij aanwezig te kunnen zijn. Gelukkig heb ik m'n tante bij en die wil Winnie dan vast wel even vasthouden haha.

En gelukkig weet ik het verschil tussen links en rechts, dus iedereen, voel je vooral vrij om te roepen waar ik heen moet haha :D .

!!!!!!!!!!!Voor mij ook!!!!!!!!!

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:27

Eigenwijze paardjes dus zo te lezen :P

Ik hoef niet te gaan springen, dan blijft er niks liggen _O- Die van mij loopt er overheen ipv springen. Ze doet het alleen als het haar uitkomt, moet het dan gaat ze maar gewoon lopen :')

Dus dat sla ik altijd over :P