En yeeey pagina 9!!!!! XD (vorij jaar zaten we nu dik op 150 pagina's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een lieve foto!!!
ene dag dat het mooi weer is gebeurd me dit! uur later thuis dan gepland...
(ben daar echt niet goed in!) 

maar op kamp gaat hij zeker mee en dan zien we dan nog wel of hij mooi genoege foto's maakt. 
)
moet alleen heel de dag verplicht binnen leren. (als ik buiten ga zitten zie ik de paardjes en ga ik daar weer heen) welshfan97 schreef:Balen van je springen, wel flauw dat ze niet die gewone bel hadden. Ik rij voor de zekerheid gewoon nooit door de start voordat ik begin. Hier zijn er ook ruitertjes die niet groeten dus dan beginnen ze gewoon met die halve minuut te tellen als je de baan binnen rijdt, en als je dan door start gaat ben je zogenaamd volgens hun begonnen. Wel nog super van progressief! Ik ben misschien heel dom maar bij ons heb je altijd maar een parcours. Gewoon eerste ronde foutloos zijn en dan barrage ronde op tijd. Maar hoe gaat dat progressief? Is dat niet van meteen op tijd en dan bij elke balk 4sec bij je tijd?
van de 19 haha.
!!!
Ik las het alsof jij niet ging, maar je vriendin wel!
Wat super allemaal van jullie wedstrijden enzo! zelf niet meer gehad omdat ik een week op wintersport ben geweest. binnenkort maar weer opgeven.
maar ze loopt er nog goed op en we zijn direct begonnen met schoonmaken enz dus tot nu toe gaat het nog goed en de wondjes gaan alweer weg. dus de eerste tijd zal ze jammer genoeg niet veel op het land komen. het rijden gaat wel steeds beter. het wijken lukt steeds beter en ze is steeds meer ontspannen ook als ik haar hoger in stel. De laatste tijd gaat ze zich ook steeds meer oprichten waardoor ook haar middendrafjes steeds mooier worden. ben echt trots op men lieve pony!
maar is idd best groot, en super gezellig/leuk!
super dat het steeds beter gaat! voor de zomer echt goed bezig is heeft ze onder de knie!
was dit wel voor ons bedoeld of een ander topic?
wrss dan wel nog even privéles (dat schiet er nu helaas wel eens bij in met die rabo lessen), al weet ik nog niet met welke pony.
) mis wel nog een beetje de pony's, alleen maar paarden (en ik weet niet wat tommie is, denk wel pony). 
(mijn zusje gaat nu)... wel morgen weer rijden op de ponyclub 
een slecht punt is een beetje vak afhankelijk, bij engels kan ik zo ongeveer feestvieren bij een 5,5 en bij natuurlijk is een 5,5 toch wel flink balen (heb dit jaar een 9.8 en een 7,9 gehaald, waarbij ik bij de 7,9 mn boeken was vergeten in de pww en dus niet had kunnen leren). maar bij meeste vakken is onder de 6 "slecht" (ben niet zo' hele goede leerling maar probeer altijd toch boven die 6,5-7 te halen omdat ik het erg riskant vind om met mijn gemiddelde aan het eind van het jaar net zo te staan dat ze moeten overleggen).
Knhs centrum is een half uurtje rijden, zonder trailer zelfs nog korter 
Als ik dan een 6 haal vind ik het slecht, maar voor Engels spring ik een gat in de lucht als ik een 6 haal.
dus zal wel weer onvoldoende staan na die toets. En dan moet ik het ophalen met dingen waar ik ook slecht in ben
)