onbegrijpelijk is dit....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabiertje* schreef:Je geloofd zelf wat je wilt, maar zolang je zelf het paard niet met je eigen ogen gezien hebt hoef jij hier geen uitspraken over te doen daar heb jij zelf's het recht niet voor.
Arabiertje* schreef:Idd klopt, papegara heeft interesse.
De fokker is inderdaad op de hoogte, heb haar dat trouwens ook heel eerlijk verteld samen zoeken we nu nog naar een oplossing. Ze wilt hem eventueel ook voor een maand terug nemen om hem daar aan het verkeer te laten wennen, ik moet er even over nadenken kijken wat het beste is.
Papegara schreef:Voor de mensen die het interessant vinden, ik ben op dit moment opzoek naar vervoer om het paard op te gaan halen.
Dav schreef:Helaas woon ik uit de buurt van jou voor vervoer,had graag mee gewild om dit figuur wat zich paardenliefheber noemt eens in het echt te zien..
Arabiertje* schreef:Jij geloofd er geen snars van? Wel ik nodig je uit om het zelf eens met je eigen ogen te komen bekijken. Als jij denkt dat elk paard van zelf verkeersmak wordt, dan ben je verkeerd.
Arabiertje* schreef:Kan je gelijk hebben in Maaike, zolang hij maar goed terecht komt ben ik al ontzettend blij. Een ander paard zal er zeker en vast wel komen, maar wat of hoe dat weet ik nog niet en ook niet direkt. Ik zie wel wat ik er mee doe, had gewoon verwacht dat Nib zich makkelijker zou aanpassen en daar heb ik mij helaas in vergist. Nib is niet het eerste paard dat ik koop als '' ongeleerd paard ''. Heb ook al een fries gekocht die niets kende, en dat verliep beter. Maar hoe ik het ook draai of keer, ik doe mijn uiterste best om hem gelukkig te maken maar het lijkt er op dat hij het niet is door het verkeer. Omdat het hem zoveel stress bezorgt, haal ik hem uit de stal op weg naar de weide dan mest hij wel 4 x. En de weide is ongeveer max 1km stappen...