Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Die val van coral keen was idd heel erg naar paard bleef heel lang op haar hoofd spartelen
Ik was er wel bij toen die ene in de waterbak viel dat leek veel harder te gaan ,maar toen ik savonds de beelden vanaf de voorkant zag leek het gelukkig allemaal wat minder hard te gaan
doe het je dus niet na
Ann_moi schreef:Was echt een prachtige dag gister, ben nog helemaal aan het nagenieten.
Waren er gister ochtend om 10 uur al, en ik was rond 10 voor 7 pas weer thuis.
Ik vond het echt heel mooi. We hebben nog wel een spectaculaire val in het water gezien, nummer 33 denk ik, we stonden net vooraan en zaten een beetje te grappen over in het water duiken enz. Was wel schrikken dat er vanuit het niets een paard + ruiter onder water verdwenen.
Ik moet wel zeggen dat ik het bijzonder vond hoe de rijstijl van de ruiters verschilden. Er waren er een aantal behoorlijk ruig aan het rijden wat ik soms wel een beetje jammer vond.
Maar ik heb gezien dat vele ruiters het paard keurig aan de hulpen hadden, kleine ophoudingen gaven ook al reden ze een moeilijke hindernis in. En toen werd het pijnlijk duidelijk wanneer mensen op dezelfde hindernis niet normaal aan het trekken en rossen waren. Heb in ieder geval 1 paard met een bebloede mond de finish over zien komen, waarbij ik me toch ernstig afvroeg of het misschien toch door het ruige rijden kwam...

Zodra ik dat soort hindernissen al op een terrein zag staan kon ik beter rechtsomkeert maken en hopen dat ie het niet gezien had.