Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stvieee schreef:Ben vorig jaar voor het eerst geweest, maar twijfel of ik dit jaar weer ga.. Krijg een beetje het idee dat wanneer je een keer bent geweest je het toch wel een beetje gezien hebt?
Voor mij is het wel lekker dichtbij!
Applelover schreef:stvieee schreef:Ben vorig jaar voor het eerst geweest, maar twijfel of ik dit jaar weer ga.. Krijg een beetje het idee dat wanneer je een keer bent geweest je het toch wel een beetje gezien hebt?
Voor mij is het wel lekker dichtbij!
Nouu er is echt heeeeeel erg veel te zien! Het kan niet dat je vorig jaar alles gezien hebt, of je moet jezelf doormidden kunnen delen
StonedRomy schreef:[ Afbeelding ]
al denk ik dat ik eerder een rode/grijze/zwarte muts draag dan.... die natuurlijk niet mijn gehele gezicht bedekt
eventueel kan ik wel andere foto's zoeken maar dit is de enige die op deze laptop staat.... en hij past mooi bij mijn gebruikersnaam dacht ik zo
Applelover schreef:StonedRomy schreef:[ Afbeelding ]
al denk ik dat ik eerder een rode/grijze/zwarte muts draag dan.... die natuurlijk niet mijn gehele gezicht bedekt
eventueel kan ik wel andere foto's zoeken maar dit is de enige die op deze laptop staat.... en hij past mooi bij mijn gebruikersnaam dacht ik zo
Haha leuuwkk!! Idd jouw Bokt-name valt ook echt enorm op, ik ga op je lettenWelke dag kom je?
First_Unique schreef:ik wil graag ook in het HK-topic!
mijn foto: http://i47.tinypic.com/2wnsryd.jpg
hahahaha die foto van jou stonedRomy! #coolemuts