Zooist schreef:Dat was zeker erg leuk. Ze heeft nog een aantal leuke tips gegeven om dan nog net wat meer eruit te kunnen halen.
Een hele leuke ervaring!
Ik ben zelf absoluut meer trainer en leg de lat voor mezelf ook erg hoog.
Ik heb 202 punten gegeven. Het commentaar daarbij is meer africhtingsgericht dan op de proef en dat vond ik wel erg leuk om dat te constateren.
Zo sloeg mijn eigen commentaar erg aan bij de adviezen van Tineke en dat is dan wel positief bevestigend voor mijzelf dat ik op de goede weg zit, proeftechnisch gezien.
De opmerkingen over het fijne paard met plezier zijn voor mij echt erg leuk om te lezen en daar word ik blij van. Ben van erg ver gekomen, heb er haast een jaar niet opgedurft. Met doorzetten, en letterlijk bloed, zweet en tranen groeien we nu samen wel weer tot een fijne combi en ik hoop dat we samen nog veel zullen leren!
Ik rij inderdaad LT, met een ander paard. Met Zoohee ga ik binnenkort ZZL starten.
Als ik de proef bekijk zie ik mezelf in zowel de draf als de galopverruimingen wat behoudend rijden. Dit paard is erg scherp aan het been, ben eigenlijk gewend 20*60 te rijden en het paard gaat ook zo graag. Was dus eigenlijk bang het niet te redden als ik zou gaan verruimen zoals we in de Z proeven doen!
Dit was overigens ook een opmerking van Tineke. Geef in de verruimingen alles wat je hebt. (maar wel ook de overgang terug kunnen tonen.
Het is overigens best een omschakeling om deze proeven te rijden. Ook voor het paard.