darwin schreef:ShauniBef schreef:Wauw! TS!! Die mag hier ook wel komen hoor![]()
![]()
!
Hahahaha , dat geloof ik wel ja
Of 1 van je andere.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darwin schreef:amsterdam_30 schreef:Super leuke foto's!
Leuk dier!
Zou het persoonlijk alleen niet durven om vreemde mensen in het buitenland geld over te maken en op hun aardige mails en telefoontjes te vertrouwen dat ze dan ook echt het veulen verschepen naar je.
Zou er eerder heen gaan als hij groot genoeg is, betalen en dan zelf helpen met het op transport zetten?
Succes ermee inieder geval!
Ik denk dat hun meer vertrouwen in mij hebben dan ik in hun, ze laten het veulen hierheen brengen en ik hoef hem pas contant te betalen als ie afgeleverd wordt.
Alles is al geregeld en hij zal rond 23 Oktober afgeleverd worden.
Cemlys schreef:Jeetje darwin, wat een mooi dier, ik was er ook gelijk voor gevallen. Hou wel van dat wit! Mooi showertje ook. nu afwachten naar zn thuiskomst.want dan zie je hem ook pas in het echt veronderstel ik. Mijn hengstje ook zo gekocht
altijd verassing als ze dan komen.
fayem89 schreef:wat een onwijs knap klein ventje!!! hoop dat je nog heel lang van hem mag genieten!!! op naar Oktober!
Je hebt trouwens een onwijs gaaf show hoofdstel, ik ben ook nog naar zoiets opzoek, heb je tip voor me waar ik zo een kan krijgen??