Ik was ook een stille meelezer en ik reageer niet snel maar wil je nu toch heel veel sterkte wensen! Met een brok in m'n keel heb ik je foto's bekeken! Je hebt de goede beslissing genomen! Maar dat maakt het er helaas niet minder verdrietig door.
Nee toch, Geroni-baby! Wat was ze prachtig geworden Maartje. En wat hebben jullie nog veel mee moeten maken Sterkte!
Sammert
Geplaatst: 28-08-12 15:08
Heel veel sterkte!
suffie
Geplaatst: 03-09-12 19:53
Lieve Maartje, jaren geleden heb ik je "ontmoet" in het dikke buiken topic, toen Avelyn nog een klein hoopje paard was. Hier deelden wel allemaal ons lief en leed met de veulentjes en genoten van elkaars mooie foto's. Toen je een topic over Avelyn plaatste heb ik de behandelingen vanaf het begin gevolgd en ik had het met je te doen. Elke dag weer en dan zo weinig vooruitgang zien. Was er vooruitgang, dan was er weer dat sprankje hoop, we gaan het redden. Helaas is het een rotziekte, maar wat hebben jullie je best gedaan. Avelyn was moe, ze kon niet meer en gelukkig zag jij dat op tijd. Wat hield jij van dit paard en wat is het moedig dat je deze beslissing hebt genomen. Heel veel sterkte met het verlies, maar je hebt wel een paar prachtige foto's als aandenken!
Ik zat dit bericht te lezen met tranen in mijn ogen! Heel veel sterkte morgen! Gelukkig heb je hele mooie herinneringen aan haar en heb je onwijs mooie foto's! Zo zie je maar weer dat afscheid nemen niet bestaat!
Pfff, ik zie het topic nu pas, maar wat verschrikkelijk zeg. Ik volgde je topic al sinds opening, en nu dit... Tranen in mijn ogen, wat een vervelend einde. Maar wat mooi dat je voor haar hebt gekozen, en dat ze zo rustig heen is gegaan! Heel veel sterkte nog met dit zware verlies!
Jeetje Maartje, ik zie nu je topic pas en lees het nieuws over Avelyn met tranen in mijn ogen. Wat heb jij je best voor haar gedaan, er is niets maar dan ook niets wat je anders/beter had kunnen doen. Ze heeft in haar korte leventje zoveel liefde van je gehad, dat had een ander je niet na kunnen doen. Heel veel sterkte meid, ik weet wat je door moet maken, ik heb ook pas geleden afscheid van mijn grote zwarte superpaard moeten nemen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel