Geplaatst: 20-10-12 23:07
Maar dit jaar zal het voor mij een stuk minder zijn. Zit alweer bijna 3 maanden zonder werk.... Dus mag denk ik blij moet zijn als ik iets kan kopen.
Higoma145
Geplaatst: 20-10-12 23:14
Silence schreef:
Maar dit jaar zal het voor mij een stuk minder zijn. Zit alweer bijna 3 maanden zonder werk.... Dus mag denk ik blij moet zijn als ik iets kan kopen.
ahw das niet leuk sterkte daarmee
JorisDy
Geplaatst: 20-10-12 23:21
gossa4ever schreef:
JorisDy schreef:
Ik twijfel nog hoeveel ik meeneem..
je kan nog heel lang twijfelen
Haha gelukkig wel. Wil niet teveel mee en ook weer niet te weinig. Voor nu heb ik best een lijst maar kan ook zijn dat ik dat in de tussentijd al tegen kom
Ik neem gewoon mee wat ik tot dan gespaard heb, want ik wil ook gaan sparen voor een springzadel dus heb zo 123 nog geen max of minimaal bedrag voor equitana in m'n hoofd
Higoma145
Geplaatst: 20-10-12 23:24
oh jij hebt ook al een lijst XD ik ook, alleen hij word steeds langer ik neem liever te veel geld mee dan teweinig
Meestal neem ik +- 200 mee en mijn pinpas. Wil niet met zo veel "los" geld op zak lopen.
Djeradalover
Geplaatst: 21-10-12 11:47
miss_lizje schreef:
Meestal neem ik +- 200 mee en mijn pinpas. Wil niet met zo veel "los" geld op zak lopen.
Dus je kunt ook gewoon pinnen, goed dat ik het weet . Dan word het gewoon een bedrag wat ik uit mag geven van mezelf aan hebbedingen contant en dingen die nodig zijn van de pinpas
Ik wil ook zoveel mogelijk sparen en dan meenemen, zag vorig jaar echt mooie laarzen en ook in mijn maat maar ze waren zwart en had toen alles nog in bruin dus echt balen dat ik het niet heb gedaan toen!
Ja klopt Trolley is niet fijn als mensen over je voeten rijden. maar ik liet m bij mijn vader staan en ging dan n stand in ofzo en volgens mij heeft niemand toen last gehad van mijn ding:p Maar ik vond t super handig:D
sietske83
Geplaatst: 21-10-12 13:09
Van tassen sjouwen word je echt snel zat. Heb ik namelijk 2 jaar geleden ook gedaan. De volgende dag een trolley gekregen bij de stand van hyporama. Die heeft het wel 1 hele dag wel volgehouden. Maar hij was echt heel handig.
Had ook zn trolley van hyporama maar vond dat er maar weinig inkon:p Was meer n halve laarzentas ofzo haha. Wie gaat er deze keer meerdere dagen naar Equitana?
zeker ik kan ook echt totaaaaaal niet wachten kheb zown in erin, het is er ook echt zooo mega, kei veel hallen met alleen maar paardenspullen, echt zo jammer dat het maar 1 keer per 2 jaar equitana indoor is misschien ook maar beter ook, anders zou ik nog meer uitgeven dan dat ik al doe