@Sundral: Oja kan ik me voorstellen. Ik heb ook jarenlang het Canadatopic hier op Bokt gevolgd. Nu woon ik er ook eindelijk!
-------------------
Ik ben bezig Kyra te leren springen. Ze toont niet echt interesse voor deze sport, dus ben ik haar aan het motiveren met... voer.

Hieronder een filmpje van mijn 4e trainingssessie.
Mijn moviemaker crasht telkens wanneer ik videovergangen en subtitles wil maken. Dat is wel jammer want daarmee wordt het veel interessanter om te laten zien wat en hoe ik train. Nu heb ik een globale uitleg erbij gezet op youtube.
Ik heb hem toch maar geüpload, terwijl ik liever wat meer uitleg erbij had gegeven.

Het is dus work in progress.
Ik begon met een balkje op de grond en de eerste sessie clickte ik voor het 'er naar toe gaan' omdat ze er liever omheen liep. Daarna voor het er overheen stappen. In de sessie daarna had ik een laag sprongetje en clickte ik voor het er overheen springen, dus in de lucht. Volgende stap was actief blijven na de sprong en in sessie 4 click ik voor het actief blijven na de dubbel. Mooiste is natuurlijk als ze dezelfde gang blijft houden.