Bedankt voor jullie reacties!
xRamboLoverx schreef:Ik hoop dat jullie echt nog heel lang met elkaar mogen werken!

Dat hoop ik ook.
unamie schreef:Wat een paar grondwerk lesjes al niet kunnen doen
Echt supergaaf
Bedankt! Maar ik moet je wel even uit de droom helpen, onbeteugeld rijden deden we al jaren voor die grondwerklesjes... er zijn alleen geen foto's van omdat we het achter gesloten deuren deden. Oja, dat was nog wel zonder springen want dat ben ik pas gaan doen toen ik gevraagd was een demonstratie te geven. (anders leek het me een beetje saai
) Maar ik ga al op deze manier met paarden om sinds ik als kind op de manege reed. Natuurlijk leer je steeds iets bij in de loop van de jaren, maar ik had toen al in boeken gelezen dat je consequent moet zijn en je als leider op moet stellen enzovoort. Pas de laatste jaren is de term Natural Horsemanship populair geworden. Ik vind het interessant om meer te weten te komen over allerlei omgangsvormen met paarden en daarom volg ik graag links en recht lesjes of cursussen. Je leert steeds weer wat bij. 
nadita schreef:Wat een geweldig leuk filmpje.
Wat een vertrouwen, wat een training, wat een onafhankelijke zit en wat een balans.
Nog heel veel rijplezier met Otto in de toekomst.!
Dankjewel!
Aartje schreef:Wat de toekomst jullie nog brengt? Nou ik zag al voor me hoe jij onder hem hangt met je benen om zn buik gevouwen, whahaha! Nee echt, als je zou willen zou het jou nog lukken ook! hihi
Zonder dollen. Echt heel mooi en ik wens jullie echt nog heel veel fijne jaren samen!
Hihi! Bedankt, ik was nog op zoek naar een nieuwe uitdaging!
@ Lunaeekie: Ik kijk ook nooit lange filmpjes. Leuk om te horen dat je deze wel "uitgezeten" hebt.
Bedankt, en ik wil ook nog wel een heleboel jaartjes zo door. Ook als we het over een paar jaar misschien wat rustiger aan moeten doen, dan gaan we lekker zwerven over de Veluwe!