Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bumblehorse schreef:in de wei vlucht hij voor de andere paarden en als ik hem wil gaan halen. Anders staat hij rustig te grazen.
met rijden en grondwerk is hij gespannen. Vooral als er vreemde mensen zijn, dan wil hij er niet in de buurt bij komen.
Bumblehorse schreef:allstarlove, slacht is nu het laatste waar ik aan denk.
de operatie is vandaag een maand geleden gebeurt, mag nog niet volledig doorsteunen en loop nog met 2 krukken. dus ben inderdaad beperkt in mijn handelingen nu.
ShamalArabs heeft een goed punt
Bumblehorse schreef:Ja, dat is echt het aller aller laatste, nu wil ik er toch terug voor gaan.
Ik had eigenlijk gewoon geen hoop meer, maar nu ik zoveel andere oplossingen heb aangeboden gekregen wil ik die toch proberen.
(voor de 3e keer dat was eigenlijk ook de bedoeling van dit topic, had misschien alleen andere titel kunnen gebruiken)
singasong schreef:Bumblehorse schreef:hij is braaf.
Hij verschiet gewoon van dingen die er niet zijn en dan is hij in grote paniek en wil hij weg.
Als hij je vertrouwd is die paniek minder, maar nog steeds niet uitsluitbaar en nog steeds groot.
Dus...... wat heb je nu besloten??
Ga je een afspraak maken met de osteopaat om hem na te laten kijken? DA kan er niet veel mee als het om een blokkade o.i.d. gaat.
A.d.h. van wat daar uit komt kun je verder borduren.
Als hij je vertrouwd dan komt die paniek niet vanuit het metale. Vertrouwen is vertrouwen en anders vertrouwd hij het gewoon niet, anders zou hij niet zo reageren.
Weet je zeker dat hij je wel vertrouwd dan moet je het zoeken in het lichamelijke. Toch weer ergens die blokkade (rug/heupen) die in mijn gedachten voorbij komt.....
Bumblehorse schreef:in de wei vlucht hij voor de andere paarden en als ik hem wil gaan halen. Anders staat hij rustig te grazen.
met rijden en grondwerk is hij gespannen. Vooral als er vreemde mensen zijn, dan wil hij er niet in de buurt bij komen.
singasong schreef:Ragdollcat schreef:Holistische artsen, ben ik niet zo'n fan van. Een paard van een stalgenoot ook helemaal doorgemeten en allerlei middelen gekocht om paard te helpen en beter te maken en nu 1 jaar later nog steeds zo en wordt niet meer beter, zonde van je geld.
Dat neemt niet weg dat het voor sommige paarden wel werkt.
Goh, ik zag na 3 jr. pas resultaat van de holistische behandeling maar ben blij dat ik het wel heb doorgezetEen jaar behandelen is namelijk minimaal. Zeker als het voor problemen zijn waar een paard al jaren last van heeft.
Wil je een snelle behandeling dan ga je naar een reguliere arts waar je een 'kuurtje' voor één of andere symptoombestrijding krijgt en is je paard er binnen 2 wk. weer bovenop. Althans dan denk je dan...
Een discussie over wel of niet regulier/alternatief is hier niet op z'n plek. Jammer dat mensen er steeds weer over beginnen.