Volgens mij is het over het algemeen iets drukker op zondag, wanneer het leuker is? Tja, programma door kijken, maar ik denk dat dat niet veel verschil maakt. Tzt misschien kijken of er nog voor jou bekende bokkers komen. Maar het beste kom je natuurlijk gewoon beide dagen
Ik ben er alle 3 de dagen met 2 eigen demo's (kidspiste en NH cirkels) en ik doe ook nog in wat demo's van Monya mee. Mijn beide paarden gaan mee en in mijn NH cirkels demo doet Eva het weekend ook mee met Shilas. Dus alleen daarvoor moet je natuurlijk eigenlijk al het hele weekend komen wil je nog wat meer gaan bekijken dan alleen mijn demo's
Ik wil eigenlijk wel jou en Eva met Jesse zien, en de demo van de Two Lazy 7 Ranch, en dadelijk even verder kijken wat voor demo's er zijn Maar dan zou ik op alle 2 de dagen kunnen gaan eigenlijk Zo lastig dit!
Ik ga met 2 stalgenoten de zondag naar Horse event Druk bezig met zoeken naar een kamer in de buurt zodat we zaterdag op zondag daar een nachtje kunnen slapen. (alleen zit veel al vol )
Die stands die er zijn. Kan je ook leuke dingen kopen toch of is dat alleen maar info?
Ik meld me hier ook maar even had via de 10 jaar Bokt prijsvraag VIP-kaartjes gewonnen voor Horse Event! Heb ze alleen nog niet binnen dus we wachten even af Ik ga vrijdag en zaterdag heen met mijn vader. Vrijdag betalen we zelf en zaterdag gaan we gebruik maken van de gewonnen kaartjes! Het is voor ons allebei de eerste keer HE dus ik ben heel benieuwd en heb er heel veel zin in
Ik ga op zaterdag. Dat vind ik persoonlijk de leukste dag. Ben vorig jaar op zondag geweest, maar dat was noodzaak ivm ik in de finale zat van Het Leukste Paard van Nederland.
Tip voor de mensen die nog geen kaartjes besteld hebben... Als je nu een abbo op Hoefslag neemt, krijg je er 2 gratis HE kaartjes bij.
MyLittleLove
Geplaatst: 13-08-12 15:13
Paris_ schreef:
Tip voor de mensen die nog geen kaartjes besteld hebben... Als je nu een abbo op Hoefslag neemt, krijg je er 2 gratis HE kaartjes bij.