Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:Ik ben gestopt met kijken, wat een gemartel, arm arm arm dier. Hoe kunnen jullie? Dat dier vertelt je niet dat je wat fout doet, dat dier schreeuwt gewoon! En waar wordt ze mee beloond? Met geslaag op haar hoofd en een idioot die er met een longeerzweep achteraan rent. Stelletje idioten, sorry ik kan hier echt pislink van worden!
SteffiiY schreef:Waarom hebben julie allemaal zo'n commentaar op TS?
Ze zegt er zelf bij dat ze geen rijtechnisch commentaar wilt, en wat gebeurt er ze word de grond in getrapt.
Laten we allemaal slim zijn en met het meisje meedenken voor een oplossing of tips, in plaats van iemand afsnauwen dat het dierenmishandeling is enz.
SteffiiY schreef:Waarom hebben julie allemaal zo'n commentaar op TS?
Ze zegt er zelf bij dat ze geen rijtechnisch commentaar wilt, en wat gebeurt er ze word de grond in getrapt.
Laten we allemaal slim zijn en met het meisje meedenken voor een oplossing of tips, in plaats van iemand afsnauwen dat het dierenmishandeling is enz.
liljebo schreef:SteffiiY schreef:Waarom hebben julie allemaal zo'n commentaar op TS?
als je het topic goed leest, zie je dat het merendeel van de mensen die reageren niet anders doet dan het aandragen van oplossingen en tips op respectvolle wijze.
Tigra_ schreef:SteffiiY schreef:Waarom hebben julie allemaal zo'n commentaar op TS?
Ik zeg verder niets over de filmpjes dat is al genoeg gedaan.
Maar het nadeel is dat je er niets over te zeggen hebt wat mensen wel mogen zeggen en wat niet. Als je geen commentaar wilt moet het niet plaatsen.
SteffiiY schreef:[
als je het topic goed leest, zie je dat het merendeel van de mensen die reageren niet anders doet dan het aandragen van oplossingen en tips op respectvolle wijze.
JunkDeLuxe schreef:ZusJacobs schreef:Maar wat is engelse rijstijl in jouw ogen? Want wat ik zie als aan de teugel op jouw filmpjes is voor mij gewoon in de bek zagen.. Daarbij zie ik een ontzettend gejaagde galop.. Dus idd. laat eens wat zien waar het wél goed gaat..
Niet western, in ieder geval. Rechtdoor lopen, op der eigen benen. Niet hangen in mijn hand.
Ze is echt niet makkelijk. Wie denkt van wel, mag altijd eens komen proberen. De 'idioot' die haar op haar hoofd een tik geeft, is geselecteerd om volgende maand te starten in de nationale kampioenschappen hier.
En de galop is gewoon héél moeilijk. Ze gaat er altijd meteen vandoor. Dat stukje rechtdoor gisteren, dat was helemaal niet 'rustig'. Maar hey; ze deed het wél.
Ik laat morgen iemand filmen, dan post ik dat nog bij.
JunkDeLuxe schreef:[***] schreef:Waar ik mij nog meer dan de filmpjes aan stoor is het stoere "je bent uitgenodigd, kom maar proberen" ... Zoals ik het zie moet je dit paardje helemaal niet eens willen proberen, is het echt niet stoer als je er wel op kan blijven zitten ofzo. Zoals ik het zie moet dit paard (indien nog niet gebeurd) eerst eens door een bekwame veearts binnenstebuiten worden gekeerd, eventueel osteopaat er eens bij voor een oordeel en moet er daarna van op de grond, aan de longe & later dubbele longe gewerkt worden naar voorwaarts & ontspannen lopen en kan er daarna misschien weer eens een zadel op (dat hopelijk dan wel past). Maar zo zie ik het, en zo zie jij (TS) het duidelijk niet.
Iedereen weet het beter, dus kom maar even voordoen hoor.
Zo bedoel ik het.
En nogmaals. Fysiek mankeert haar niets. En hoezo, aan de longe en later de dubbele? Laatste keer dat ik heb gechekt, is de longe ongelooflijk slecht voor een paard (de enkele longe), omdat je je paard helemaal scheef trekt.