[Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle14

Re: [Deel 2] MacRider Cup 2012, Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 11:46

Jeetje, alweer een nieuw topic! Gaat snel hier!

Gefeliciteerd Bingelding!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 13:09

Geen idee of ze dat doen.. Maar weet wel dat er geen officiële z wedstrijden meer in een 20x40 mogen worden verreden..

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 13:12

Ja vandaar dat ik me dat dus afvroeg. Het is natuurlijk prettiger om 20-60 te kunnen rijden in het Z. Ik ga er gewoon van uit dat het 20-40 word, dan kan het alleen maar mee vallen als het wel 20-60 is :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 13:24

Haha ja idd is er een buiten losrijdmogelijkheid? Wellicht laten ze het dan afhangen van t weer

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 19:44

Ik heb in een 20*40 bak gereden in het ZZZ.

Je hoeft geen proef te rijden dus de baanafmeting is niet belangrijk.

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 19:56

bij mij was het een beetje tegengevallen, de L ruiters kregen nog mooi instructie, maar toen wij in het M kregen alleen opdrachten, en verder geen tips of instructie, mijn protocol was goed, alleen maar goedjes... ook heel typisch dat ik van tevoren al wist wie er door mocht en volgens mij waren dat bekenden van de instructrice, had nog zitten twijfelen om naar een andere locatie te gaan, had ik beter kunnen doen haha, dan had ik best kans gehad... maarja anderen meer succes hoop ik. en ze kijken wel degelijk naar de combinatie, alleen de beetje goede paarden met extra gangen gaan door valt mij op...

Jschaffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:16

ik doe mee bij holzik M met haitske
Sanne Haan doet ook mee in het L met armani

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:28

ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:30

wendyke schreef:
ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer

Wie was er door in het Z? En zag dat samen was met Z, dus ook maar 1 verder of van ZZL ook 1?

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:32

wendyke schreef:

o dat is wel minder dan. Heb wel het idee dat ze hun best doen om iedereen goed commentaar mee te geven (op het protocol) maar in de clinic zelf blijkt het toch moeilijk te zijn om de aandacht goed te verdelen.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:42

er mocht er eigenlijk 1 door in de Z en 1 door van de ZZL maar omdat de combinatie`s van de ZZL minder goed goed waren dan die al door mochten het wel erg zwaar zou worden voor deZZLers hebben ze besloten om er geen door te laten van de ZZL en 2 van de Z te doen. en dat waren "jolien van kollenburg" en "yvonne copal"

Heb tevens even gevraagd voor roggel of er een nieuwe datum bekend was iedereen die zich ingeschreven hebben voor roggel krijgen een mail maar waarschijnlijk in het weekend van 9 juni

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 20:47

Ok, wel namen die te verwachten waren in het Z! Wel raar dat ze in het ZZL niemand doorlieten, lijkt me toch een beetje ingaan tegen de 'reglementen' die ze hadden opgesteld?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 22:10

haike schreef:
Ok, wel namen die te verwachten waren in het Z! Wel raar dat ze in het ZZL niemand doorlieten, lijkt me toch een beetje ingaan tegen de 'reglementen' die ze hadden opgesteld?

Nee hoor, was in het begin ook al. Als er in een klasse geen enkel 'talent' zit, gaat er ook niemand door.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 22:16

De concurentie zoals ik heb gezien is bij ons in het Z echt zwaar. Hoop dat ik een kansje maak, maar ga er maar niet van uit. De ruiters die zich bij ons Z hebben ingeschreven zijn hier in de omgeving wel bekendere ruiters (ken ze niet allemaal) maar o.a mijn eigen instructrice :) die zelf al meerdere paarden Nationaal en Lichtetour heeft gereden. Ik heb wel een paard wat zichzelf al bewezen heeft, maar we zijn als combinatie nog steeds heel erg aan elkaar aan het wennen en samen aan het groeien. En ik ga wss in de L mee rijden op een dressuur tinker van 1.67 ipv van mijn PRE. Maar als ik zo hoor dat zo ook naar de paarden kijken maak ik met een tinker vast niet zo veel kans. Hoewel dat wel echt een super gave tinker is met echt flink wat gangwerk. Maar ook in het L ken ik van naam een boel en die rijden echt op Knollen waar je U tegen zegt dus tja...

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:34

Ik mag morgen! Nu de vraag, vlechten jullie allemaal in? ( Of hebben jullie dat gedaan? ) Ik was het niet van plan namelijk, want het is toch niet verplicht??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:35

Kady1 schreef:
Vraagje aan de ruiters die al gereden hebben.
Ik weet dat de binnenbak waar ik ga rijden bij wedstrijden word opgedeeld in een losrij gedeelte en een 20-40 wedstrijd ring. Je kan daar dus ook alleen Z proeven rijden in een 20-40 ring. Word er tijdens de macrider wel gereden in een 20-60 ring in het Z, of rijden die ook in 20-40 of is dat per locatie verschillend?

Bij ons is alles in de 20x60 bak gereden.

Heb de film bewerkt (stukken eruitgeknipt) en die is nu aan het uploaden naar youtube. Aan het begin wat uitleg van de macrider mensen, dus misschien wel interessant. Verder rij ik lekker rond :)
Zal hem zo plaatsen, als hij 'klaar' is.
Espoir_ schreef:
Ik mag morgen! Nu de vraag, vlechten jullie allemaal in? ( Of hebben jullie dat gedaan? ) Ik was het niet van plan namelijk, want het is toch niet verplicht??
Ik heb het wel gedaan, maar heb niet in wedstrijd-outfit gereden..

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:35

Ik mag morgen ook! Tot morgen Debbie..
En ja, ga vlechten..

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:37

Ja van jou wist ik het! Ben nu bang dat ik de enige ga zijn die dat niet doet! Oeii, krijg stress haha!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 00:27

Ik ga ook vlechten :)

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 05:23

Zooist was toch wel door? :oo

Candeletta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 09:31

volgens mij wel, nu dan opeens niet meer??

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 09:39

Nou heb er zin in hoor..
Zo eerst een paar gaan bandageren, dan die van mezelf klaar maken..gezellig dagje uit met stal, doen er genioeg mee van hier bij ons..

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 09:50

Dan zie ik je straks! ;) ik moet eerste nog 2 andere rijden en dan ga ik Allegro ook maar vlechten! Anders schaam ik me dalijk!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:33

Het uploaden duurde een tijdje, vandaar dat ik hem gister niet meer geplaatst heb:

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:46

Yvonne Copal?? Rijdt die niet voor van Uytert?? Beetje jammer dat zulke ruiters door gaan... Volgens mij krijgen die kansen genoeg.