Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wendyke schreef:ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer
wendyke schreef:ben vandaag wezen kijken in boxtel heb alleen het Z gezien hoor maar wat ik vond, was dat de groepen erg groot waren , ik vond wel dat je goede opdrachten kreeg maar in de laatste ghroep van de Z reed een meisje mee heeft eiegenlijk geen aandacht gehad en die won da wel ,maar had wel een heel gaaf paard maar vind het niet kloppen ze heeft 1 lange zijde aandacht gehad en de opdracht die ze uit moest voeren deed ze nie eens dus vind ik in mijn ogen dat die nie door mocht naar de volgende ronde, dus in mijn ogen kijken ze ook naar het paard en dat vind ik wel jammer
Kady1 schreef:Vraagje aan de ruiters die al gereden hebben.
Ik weet dat de binnenbak waar ik ga rijden bij wedstrijden word opgedeeld in een losrij gedeelte en een 20-40 wedstrijd ring. Je kan daar dus ook alleen Z proeven rijden in een 20-40 ring. Word er tijdens de macrider wel gereden in een 20-60 ring in het Z, of rijden die ook in 20-40 of is dat per locatie verschillend?
Espoir_ schreef:Ik heb het wel gedaan, maar heb niet in wedstrijd-outfit gereden..Ik mag morgen! Nu de vraag, vlechten jullie allemaal in? ( Of hebben jullie dat gedaan? ) Ik was het niet van plan namelijk, want het is toch niet verplicht??