Wat ontzettend balen dat het zo moest aflopen. Heel veel sterkte met je verlies
Hopelijk troost het je iets dat jullie er in ieder geval alles aan gedaan hebben!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik hoop voor je dat ze een mooi plekje zal krijgen in jullie hartjes
t mooiste plekje dat er is
sterkte
monica08 schreef:Iedereen heel erg bedankt, geeft toch een goed gevoel! Veel mensen bellen, smsen of reageren via internet.
Hier nog even het verhaal van haar laatste dag..
Zaterdagochtend had ze 11 liter reflux en dus koorts, maar aangezien ze zo fit en zichzelf was hadden we nog hoop. 's middags had ze 4 liter reflux dus dat betekende vooruitgang! Ze kreeg andere antibiotica tegen de koorts, maar daarna is ze achteruit gegaan. De koorts bleef stijgen en haar bloedwaardes gingen gigantisch snel achteruit. De DA is even een uurtje weggeweest en 5 min. daarna is ze in shock geraakt. Vervolgens vielen 1 voor 1 haar organen uit, haar bloed werd stroop en sindsdien is ze gaan liggen en ging ze draven en hinniken (de shock dus, heeft ze niet bewust mee gemaakt). De DA heeft me gebeld om te vragen of hij haar mocht laten gaan..
Toen we aankwamen was ze net weg, ze was nog warm en we hebben een hele poos bij haar gezeten, geknuffeld en gepraat. Zelfs de DA stond er bij te huilen.. dat zegt genoeg toch? Hij kon het ook niet geloven, hij heeft haar geopereerd en gezien hoe sterk ze was. Ze liet niet merken dat ze zo gigantisch ziek was van binnen dat ze een heel verkeerd beeld gegeven heeft.
Het is beter zo.. ze is rustig heen gegaan en nu heeft ze geen pijn meer. Dat verdient ze niet!
Ik zal haar gigantisch gaan missen... nu al..![]()
Dag liefste merrie van me! Bedankt voor alles en we zullen je nooit vergeten!!
alsnog een slechte afloop
Gecondoleerd.
. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van jouw mooie meid