Sammyoo schreef:
Eh, niet iedere hengst heeft al het steretype hengstengedrag he...
Annelot heeft Ryon al jaren en rijd/is vaak op het strand te vinden met Ryon. Ze weet echt wel wat ze aan het doen is hoor.
Alleen ging het nu 1 keer mis. Voor hetzelfde geld knoopt ze hem daar voor de zoveelste keer al vast. Alleen nu een ongelukje.
Ik had een RUIN, die je echt niet los moest laten bij andere paarden. Als die mij zou ontsnappen en andere paarden ziet mept ie ze lens.
Maar ik heb ook een hengst. Het grootste watje wat er is. Mocht die uitbreken (als hij dat al doorheeft
) Dan zou hij lang niet zo reageren als mijn ruin bijv. Je zou dan, mocht je hem als ruiter tegenkomen, zo kunnen pakken gezien hij gewend is samen met merries te rijden.                                                         

Dat slaat imo helemaal nergens op. Hij was super braaf in de hand! Zodra ze hem vast had sloeg hij 180 graden om en deed hij braaf wat er gevraagd werd.                                                         
  Zijn vrouw waarbij hij in de paddock staat is drachtig en die wil ook al niet  

)                                                         

???                                                         
  En hij begon ons te terroriseren! De paarden helemaal van slag en die van mij echt flink over de zeik.  
  Die heeft hem een paar trappen verkocht, maar liep zo te dribbelen en te steigeren dat ik er bijna afkukelde. Gelukkig bleef het paard van mijn vriendin wat rustiger. Maar daar probeerde die bovenop te springen! Dus mijn vriendin heeft hem een paar flinke dreunen op zijn hoofd verkocht met haar zweep.  
  Maar het leek wel alsof hij er niets van voelde!