Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karijn schreef:Sill: Sorry? Een 3 jarige peuter die kan paardrijden? Dat gaat er bij niet in. Mijn oudste is 3,5 en die kan nog niet eens fietsen zonder zijwielen.
Sill____ schreef:misschien moet jou oudste trouwens eerst even moet gaan paardrijden voor het evenwichtsgevoel misschien dat hij dan ook sneller leert fietsen
Fred_Kroket schreef:Wauw!! Wat goed TS al 9 pagina's schoon aan de haak waarom je er geen toutje aan je paard bindt, waarom je dochter met 3, al op het paard zit en hoe onverantwoordelijk het wel niet is om je kind op zo'n groot en onbetrouwbaar jong paard te zetten... *zucht*
Welkom op bokt...![]()
Maar nogmaals, heb het al eerder gezegd geloof ik, je weet het zelf het beste en vind je paard erg leuk! Wat voor mix is het? (is het een mix eigenlijk??
Sammy_xxs schreef:Fred_Kroket schreef:Wauw!! Wat goed TS al 9 pagina's schoon aan de haak waarom je er geen toutje aan je paard bindt, waarom je dochter met 3, al op het paard zit en hoe onverantwoordelijk het wel niet is om je kind op zo'n groot en onbetrouwbaar jong paard te zetten... *zucht*
Welkom op bokt...![]()
Maar nogmaals, heb het al eerder gezegd geloof ik, je weet het zelf het beste en vind je paard erg leuk! Wat voor mix is het? (is het een mix eigenlijk??
Hahahahha ja erg he komt geen eind aan hihi, nou heel bokt heeft iig wel mn paardje en mn dochtertje gezien
ja ik weet zelf wel wat wel en niet kan als ze echt zo gevaarlijk is had ik t nooit gedaan natuurlijk!
Maar ze is een mix ja ze is half konik en half fries, en dank je wel
Fred_Kroket schreef:Citaat:Nou... prachtig topic!![]()
Mooie mix, echt een mooie kleur! En nu je Konik zegt snap ik die kleur helemaal! Echt heel leuk en je kindjes zijn echt snoetjes! Vind je zoontje paarden ook leuk?