Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Danij schreef:goedemiddag allemaal!![]()
Met shiloh gaat het beter!Hij loopt stukken beter, en zet zijn zere been eindelijk weer normaal ruim neer. Zijn wond geneesd goed! Er komen nu korsten vanaf.. a.s woensdag haal ik de laatste hechtingen eruit en is hij mooi dicht! Ik ben niet zo van de zalfjes enz. Ik laat het (mits het niet gaat ontsteken enz) liever aan moeder natuur over.
In eerste instantie heb ik nu de eigenaar van de hond een brief geschreven, met daarin een termijn waarin ik antwoord wil. Krijg ik dat niet, gaan we nogmaals contact zoeken. Dan via onze rechtsbijstand.![]()
Gister is shiloh voor het eerst weer terug in de groep gegaan. Hij was helemaal in zijn element, direct weer spelen met zijn maatjes. De wond is netjes dicht gebleven!
Danij schreef:Hallo iedereen!
Weer super bedankt voor de lieve berichtjes!
Ik lag vanmorgen heerlijk in mijn bedje! werd ik gebeld. Ik denk podver3 zo vroeg.
Ja hallo met meneer *****
Ik wil mijn exuses aanbieden! En wil graag alsnog mee werken!
YESSSS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
Meneer heeft zich dus bedacht! Ik ben helemaal blij!! Scheelt me een bedrag rond de 1400 euro!!( als ik echt alles terug krijg natuurlijk van de verzekering, dat is ook altijd nog even afwachten) Nu alles gaan regelen!![]()
Met shiloh gaat het weer iets beter! Het doet hem nog alleemaal wel zeer, maar hij geniet weer van een drafje in de wei! Met de wond gaat het uitstekend! Hij is keurig dicht! Ik zou vanavond nog een foto plaatsen!!