Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mikkee schreef:Dank dank![]()
Het zal toch de 'gewone' schimmel quarter worden die meegaat. Kan er maar 1 tegelijk rijden
Nee hoor, de schimmelquarter is ook al zo'n plaatje, erg leuk dier 
Net als jullie hebben wij er ook enorm veel zin in!
) niet slapen, dus diegene die van "buiten" komen hadden voorrang
! Mocht er, na het verwerken en inplannen van alle clinics van de deelnemers, nog ruimte over zijn bij bepaalde clinics, dan kan hier eventueel voor ingeschreven worden via een reserve-lijst.Amersfoort schreef:IndianVegas schreef:Ik zou heel graag willen komen maar ben bang dat ik geen vervoer heb.. En voor die tijd heb ik zelf m'n rijbewijs nog niet..
Dus ik zeg 2013 nog een keer! En dan ben ik er zeker bij!
Dat is geen excuus ;-p
Waar woon je?? Misschien valt er wel wat te regelen..
En voor de rest; ik slaap ook in het 'bulkhouse'
LEUKKK!!!
Amersfoort schreef:IndianVegas schreef:Ik zou heel graag willen komen maar ben bang dat ik geen vervoer heb.. En voor die tijd heb ik zelf m'n rijbewijs nog niet..
Dus ik zeg 2013 nog een keer! En dan ben ik er zeker bij!
Dat is geen excuus ;-p
Waar woon je?? Misschien valt er wel wat te regelen..
En voor de rest; ik slaap ook in het 'bulkhouse'
LEUKKK!!!

Buitenzorg schreef:YEUH! Leuk! Heb m gehad.
Op zondag heb ik t t drukst, dus helaas geen strandrit dan, maar vrijdag hebben we niks op t prog staan. Dus ik wil graag vrijdags naar buiten, wie gaat er mee?
Enne vraagje aan de org. Zondag is er eerst showmanship, die doet Ries mee en dan aansluitend HUS. Die doe ik mee. Ik neem aan dat er een opzadelpauze tussen zit?