Caira schreef:Tsja Cassidy, we maken allemaal fouten en ik heb ook van jou dingen langs zien komen waarvan ik denk, moet dat nou? Maar laten we respectvol blijven en er geen dingen bij halen die er niet toe doen. Zolang mijn paarden en ik gelukkig zijn vind ik het allemaal prima. Ik ga me nu weer bezig houden met mijn paarden, want daar leer ik nog altijd meer van dan achter een computer schermpje zitten.
Je had het zelf over aannames en nu doe je zelf hetzelfde, eerst in deze post, vervolgens neem je eerder aan dat Cassidy geen vertrouwensband heeft met haar paard en dat de TS dat wel heeft?
Ik vind het werkelijk waar bizar: als iemand zijn paard los op de weg laat lopen zegt iedereen: je bent gevaarlijk bezig. Maar als diegene aan NH doet dan is het 'omgaan met het paard zoals het hoort' .
Opzich denk ik dat het topic nu alleen meer als een topic op NH hoort, want ik denk dat niemand de TS persoonlijk wil aanvallen maar dat het nu gewoon een algemene discussie is geworden. Is misschien iets vriendelijker voor de TS