Afscheidsshoot met Justice, voor het eerst en laatst in ITP

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 23:20

Bij deze nog heel veel sterkte. Heb bijna zitten huilen bij je prachtige foto's.. Wat hadden jullie een fantastische band. Heel veel sterkte komende tijd, echt waar. Ik zal aan jou denken. :(:)

ponieke

Re: Afscheidsshoot met Justice, voor het eerst en laatst in ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 23:31

Mossel je omschrijft het inderdaad heel goed!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 01:37

Dat je je verdoofd voelt is niet gek. Je bent door een orkaan van emoties en beslissingen gegaan...en nu is het allemaal voorbij. Over een tijdje komt het opeens, het verdriet en voel je je overvallen. Voel je dan vrij om het gewoon op te schrijven. :(:)
Iedereen die zijn paard ooit verloor weet hoe het is, en dat mag er ook zijn. Doe gewoon wat voor jou goed voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 08:28

achjeetje, wat sneu zeg.
Maar wat een prachtige foto's als mooie herinnering. Justice is een knap dier, je hebt een dappere beslissing genomen hoor.

Sterkte met het zware verlies.
Hopenlijk kan Kim je een beetje troost bieden.

:(:)

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 09:43

Mossel schreef:
Wat ze vandaag hebben opgehaald, is het lichaam waar justice ongevraagd mee moest leven, niet justice zelf. Justice heeft nu z,n eigen kudde op de eeuwige groene weides, hij kijkt over je uit en is je dankbaar. Ik ben zo ontzettend trots op je meissie :* :+:
Dat je de foto's nu niet kan zien is niet zo gek, het is ook heel raar en onwerkelijk allemaal.
Je bent mijn held! omdat je zo'n dappere beslissing hebt gemaakt :)

Wauw, wat heb je dat mooi verwoord Margot... Ik
vind het ook zo knap dat je die beslissing hebt kunnen maken, al is dat waarschijnlijk een schrale troost bij het verdriet wat je nu voelt. Heel veel sterkte meis, ik leef met je mee :(:)

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 12:13

Ik heb vannacht weer van Justice gedroomd. Ik droomde dat we een tsunami over ons heen kregen en ik met twee piloten bij een helicopter stond, en per se Justice mee wilde nemen, zelfs al zouden er dan mensen (die ik niet kende) niet mee konden. Ik propte hem letterlijk in de helicopter en toen werd ik wakker.

Zegt mn mams, nou dat laat wel zien hoe gek je op hem bent <3

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:16

Dat laat idd zien dat je kei gek op hem bent... Maar dat ziet iedereen die alleen al je foto's ziet!

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:17

heel veel sterkte!

SANNExREBEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:32

Tranen in mijn ogen & een brok in mijn keel krijg in van jou`n berichtjes en foto`s over je kanjer .
Ik als onbekende van je , kan zien aan de foto`s en je berichtjes hier hoe gek je op je paardje bent !
En daar heb ik respect voor , respect voor jou dat je ondanks de wederzijdse liefde voor hem toch de dappere beslissing hebt gemaakt hem in je hart mee te dragen en hem te laten gaan .
Ik weet dat het nu nog allemaal heel onwerkelijk lijkt , en doe het rustig aan .
Neem de tijd voor het verwerkingsproces .

Heel veel sterkte in deze moeilijke , zware tijd .
Probeer aan alle mooie momenten te denken , blijf glimlachen .
Zoals je ook op de foto`s doet !

Lieve groetjes , Sanne

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:55

prachtige foto's!!! vooral die silhouet fotos!! geniet nog even van elkaar && veel sterkte!!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:59

Veel sterkte.
Je verhaal is helaas heel herkenbaar.. aanstaande maandag ga ik mijn merrie wegbrengen. Heel heftig allemaal.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:15

@kimberley... Pas je post ff aan als dat nog kan, justice is woensdag gegaan...

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 13:44

Pauline schreef:
Dat je je verdoofd voelt is niet gek. Je bent door een orkaan van emoties en beslissingen gegaan...en nu is het allemaal voorbij. Over een tijdje komt het opeens, het verdriet en voel je je overvallen. Voel je dan vrij om het gewoon op te schrijven. :(:)
Iedereen die zijn paard ooit verloor weet hoe het is, en dat mag er ook zijn. Doe gewoon wat voor jou goed voelt.

100% waar... het is zo ontzettend oneerlijk, en zo ontzettend herkenbaar!
In het begin huil je, dan ben je doof, en (bij mij dan) pas echt een tijdje later begin je het steeds meer door te krijgen hoeveel je eigenlijk bij elkaar was. Wat de standaard trekjes waren van jouw paard, wat jullie altijd echt SAMEN deden... ik herken dat nu nog steeds bij de verzorging van mijn nieuwe paard hoor, dat we dingen tegen komen en ik denk 'kom op zeg, dat zou Dancer heel anders gedaan hebben' o.i.d... maarja, dat is nu eenmaal een lang proces. En van een nieuw paard ga je ook weer houden! Het heeft alleen even tijd nodig.

En probeer hem vooral niet te vergeten, probeer vooral niet NIET aan hem te denken....! Denk gewoon wat je denken wilt.. de dromen zullen minder naar worden, minder heftig en je zal steeds weer meer met vreugde aan hem terug denken. Nu heb je alleen maar pijn, later voel je die liefde wel weer! Echt.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 20:14

Noor, jij ook veel sterkte toegewenst! :(:)

Ik word er inmiddels een beetje gek van dat ik het niet besef. Aan de ene kant is het fijn want op deze manier trek ik het emotioneel tenminste redelijk. Maar zoals vanavond zei ik tegen mn broertje, 'nou ik ga naar Jus-' *slik*....
het zal het automatisme wel zijn. Zelfs al ben ik op stal en zie ik dat hij er niet is, toch besef ik het niet. Het voelt gewoon alsof hij bij me is.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 20:53

Aan de ene kant natuurlijk super. Ik denk dat dat ook betekent dat je er zelf ook vrede mee hebt ( wat ik sowieso wel denk want je had het beste met hem voor) Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat je die klap later krijgt. Automatisme is het sowieso, je hebt 5 jaar lang niks anders gedaan.
Hijs is bij je, 100% zeker.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 21:14

Ik ben ook bang voor een klap later. Ik weet niet wanneer die gaat komen, DAT hij gaat komen begrijp ik wel. Ik ben aan het denken of ik het misschien op moet zoeken (teruggaan naar de plek waar hij ingeslapen werd, foto's bekijken oid) of aan m'n lichaam zelf over moet laten wanneer het komt.

Klopt wel dat ik er heel veel vrede mee heb! Maar ik denk dat ik hem op het moment niet zoveel mis als ik had gedacht (ik mis hem natuurlijk wel!! maar had verwacht dat ik compleet in zou storten) omdat ik inderdaad voel dat hij nog steeds bij me is maar dan nu op een andere manier.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 21:19

je had de keus voor je eigen al staan en je hebt er naar tie geleefd, daarbij komt dat je er vrede mee had... dat kan de redenls zijn dat het draaglijker is als verwacht. ik zou wachten tot de 'klap' komt en het niet gaan forceren...

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 21:20

Ik denk dat je het aan je lichaam/onderbewust zijn zelf over moet laten, ik denk dat het niet heel veel gaat helpen als je het op gaat zoeken.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 07:40

Geef het de tijd, forceer jezelf niet. Heus ............spreek uit ervaring, je hebt het super gedaan en dit proces kom je ook door.
Sterkte

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 19:37

Ik denk aan je meisje, ook vandaag!

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 21:45

Thanks lieverd :+:
(volgens mij heb je mn pb gehad :P )

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:11

Wat sneu dat je je maatje moet missen, heel veel sterkte!
Je hebt wel een paar prachtige foto's nog met hem gemaakt, koester de mooie momenten en geef jezelf de tijd om verdrietig te zijn!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 08:56

eroverheen komen doe je eigelijk nooit denk ik..
Mijn maatje heb ik ook in laten slapen en na 1,5 jaar kan ik nog steeds in een diep dal ztten omdat ik haar gewoon mis. Maar dat geeft mij een goed gevoel want dat betekent dat alles wat ik heb gedaan en heb besloten ten goede was voor haar. Dat ik echt zielsveel om haaar geef.

De foto`s zeggen genoeg je gaat echt een zware tijd tegemoet. Dat geeft niet je hebt gedaan wat je kon, en dat hij als kapotgereden draver nog zo`n leuke tijd met jou heeft kunnen beleven is toch het mooiste wat je hem hebt kunnen geven. Ik hoop dat je uit je topic veel energie en troost put.

Sterkte

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 10:35

Natuurlijk is dit proces anders, je had je er al een tijd op ingesteld.
In je twijfelperiode en afgelopen weken en omtrent de fotoshoot heb je waarschijnlijk de nodige tranen ook al gehad.

Heb 2jr geleden mijn hond, mijn beste maatje, laten gaan. Al een halfjaar belletjes met de da over het inslapen gehad en oh wat heb ik een partij gehuild terwijl ie me dan extra aankroop.
Laat jezelf gaan, het komt zoals je het nog nodig hebt en idd na 2jr kun je de tranen nog wel oproepen.

Sterkte!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:00

Charlott, je hebt al pb gehad maar wil hier toch even reageren!
Wat een prachtige foto's!!

Ik heb zo veel respect voor jou moedige maar pijnlijke beslissing! :(:)