Gefeliciteerd met je aanwinst! hopelijk gaan jullie een mooie onbezorgde tijd tegemoet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Spijtig dat je al na drie jaar opnieuw afscheid moest nemen.
Het gaat nog steeds goed met hem, zolang hij zijn eigen gangetje gaat op de weide heb ik hem niet meer zien pompen (ademhaling) of horen hoesten. Vrijdag komt de ostheopaat langs, want ik denk dat hij echt last heeft van zijn rug. En wie weet, als zij groen licht geeft, dat we nog eens een stapwandelingetje wagen
En moest het niet meer mogen, is hij nog steeds de mooiste weidedecoratie ooit, haha

Op sommige plaatsen zaten de wervels vast in 'groepjes' van 5 wervels, die heeft ze nu zo los gekregen dat er nu op die plekken nog maar 1 wervel vastzit. Ook zijn maag en lever zaten erg vast (waren niet soepel) dus hij moet levercompositum bijkrijgen. De lever kreeg ze niet helemaal los. Ze weet van het luchtzuigen dus het kan ook zijn dat hij nog last heeft van een maagzweer. Over 8 weken hebben we een nieuwe afspraak en dan gaat ze kijken of de lever al losser ligt, en de laatste wervels nog losmaken.
Sol is zowaar een wintervacht aan het ontwikkelen! De dierenarts had gezegd dat het misschien dit jaar nog niet zo zou zijn, omdat hij nog nooit een winter buiten is geweest, maar dat lijkt goed te gaan!

Toevallig heb ik enkele dagen geleden een wandeling gaan doen met Sol als handpaard en Noah (mijn andere paard) als rijpaard, het ging super goed
Ik was echt helemaal trots, ze lieten zich zo goed sturen en waren zo braaf samen, we hebben dan maar meteen een ritje van een uur gedaan hier in het dorp, alles rustig aan, en die twee sjokten samen verder alsof ze nooit anders gedaan hadden