Ik keek net op de weersverwachtingen op tv Gelderland en daar staat voor donderdag 85% kans op neerslag en vrijdag 95% en geen zonuren.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wanted2003 schreef:Heb net weer gereden na 4 dagen in Verden te zijn geweest en hij liep erg fijn. Morgen nog even de proef doornemen, woensdag lessen, donderdag fijn loswerken en vrijdag om 15.44 knallen.
Ik keek net op de weersverwachtingen op tv Gelderland en daar staat voor donderdag 85% kans op neerslag en vrijdag 95% en geen zonuren.
avensis schreef:Nou carlijn, op zich heb je deze week wel de kans om te oefenen in de regen!
Tayga schreef:De wedstrijd woensdag is afgelast, omdat wij het terrein niet kapot gelopen willen hebben voor de Gelderse. Het terrein zag er gisteravond nog goed uit, maar zal nu wel blank staan. Als het droog weer geweest was, had de bodem nog prima op woensdag een wedstrijd kunnen hebben.
Ik ben er overigens het hele weekend. Zit in het bestuur en ben de hele dag in de weer met de vrijwilligers en bijspringen waar nodig. Verder ben ik reserve in het 4-tal. Dus ook nog te paard op zaterdagmdidag.