Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShauniBef schreef:Jeetje!
Heb bijna alle pagina's gelezen en het enigste wat ik KAN zeggen: SCHANDALIG! Dat er mensen zijn die HIEROM kunnen LACHEN! Tuurlijk zijn we allemaal jong geweest, maar als je niet normaal kan zitten ga je in mijn ogen ook niet springen! Een paar balkjes voor dat meisje misschien..
JA, ik vind het een arme poown! Arm beest.. Jeetje..... Arm arm ARM dier! Diegene die hierom kunnen lachen zijn nog zieliger! Waar zitten jullie met jullie gevoel?! Pff
..
DanielleHJ schreef:@ Ilse86; Ga jij eerst maar eens het hele topic lezen want wat jij hebt geschreven is al 100x gezegd.. En als je van af het begin gelezen had, had je ook geweten dat die pony wel degelijk kan springen..Ik geloof dat Pomski het nu inmiddels wel weet.. Maar ja jij bent ook weer zo iemand die allemaal wel even vertelt hoe het dan wel moet... Enne, bedankt voor je compliment!
HeleneDas schreef:Waarom zeurt iedereen al 9 pagina s? Het is wel duidelijk nu lijkt me. Er zijn fotos geplaatst waarop te zien is dat hij gewoon kan springen, ts heeft het al tien x uitgelegt. Ik heb de shet gister gezien en hij was echt niet zielig!
Er kan toch wel normaal gepraat worden