Hoe snel kunnen dingen gaan...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zazaza

Re: Hoe snel kunnen dingen gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:09

wat een naar verhaal! Heel veel sterkte! Mijn paard heeft vorig jaar een ernstig ongeluk gehad wat er ook heel smerig uitzag (verbrijzelde oogkas), ik weet hoe het voelt om je vriendinnetje achter te moeten laten terwijl je ziet dat ze zich oliebol voelt.

Probeer te vertrouwen op hun eigen helende vermogen (en natuurlijk op de professionals in de kliniek, zoals je zelf al schrijft), paarden genezen soms prachtig..... ik hoop dat je over een half jaartje (net als ik met mijn paard) terug kunt denken aan dit rottige ongeluk als iets waar jullie toch maar mooi samen door heen gekomen zijn.

Veel sterkte, ik duim voor jullie!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:19

Wat een afschuwelijk ongeluk! Ergens nog een geluk dat je er bij was en het niet in de wei gebeurd is bv. Dankzij je snelle optreden heb je haar kunnen redden.
Veel beterschap een sterkte voor de komende tijd!

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:31

Jeetje wat een verschrikkelijk ongeluk!Wat zul je geschrokken zijn zeg!
Ik wens je prachtige paard toe dat ze maar weer helemaal gezond mag worden!

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:36

Jeetje wat eng zeg! Ik hoop dat ze snel helemaal hersteld.
Heel veel sterkte!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 18:42

Jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg :oo
Ik hoop dat je merrie snel geneest! Veel sterkte ermee! :(:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 18:57

Sorry voor mijn trage reaktie, maar we zitten een paar dagen ergens waar ik nog geen internet voor elkaar heb weten te krijgen...
zit nu even op een enorm trage pc bij mijn schoonouders waar we even op visite zijn...

Vandaag weer gebeld, en helaas kan ik nog geen positieve berichten melden...
Maar ik wilde jullie toch even op de hoogte houden, want ik vind het zo fijn dat iedereen zo ontzettend meeleeft!
bedankt daarvoor!

Ze heeft nog steeds koorts en er blijft een grote hoeveelheid wondvocht uit de wond komen, waardoor het verband steeed snel verzadigd is en haar gaan irriteren...
Ze hebben nu dus het verband er af gelaten om te kijken hoe dat gaat...
Omdat ze er steeds al wil zitten staat ze nu met een bijtkap op...

Het achterste deel van de grote wond is door de hoeveelheid vocht helaas toch gaan wijken, de wondranden sluiten ondanks het nette hechten niet op elkaar...
Dit gaat dus een langer herstelperiode betekenen...

Morgen als we weer naar huis gaan hier vandaan proberen we weer even langs te gaan...

tot zover even, thuis ben ik weer wat uitgebreider!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:00

Nouvel, wat vervelend dat het niet gaat zoals gehoopt. Heel veel sterkte en als je nog langs kunt gaan, een dikke knuffel voor je spook.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:02

Blij weer wat te horen al is he minder positief dan dat we gehoopt hadden. Hopenlijk komt alles weer goed, ook al gaat het lang duren dat is je meisje wel waard

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:03

he hopelijk gaat spook's herstel toch weer gauw gunstiger verlopen zodat ze gauw weer lekker thuis is
dat is jullie toch wel hartstikke gegund hoor! :(:)

*duimt verder*

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:04

jammer dat ze een beetje blijft kwakkelen nu. aan de andere kant vind ik het helemaal niet vreemd met een wond als dit. dan zie ik persoonlijk ook liever dat het vocht er goed uit komt dan dat het ophoopt. hopelijk komt er geen flinke ontsteking achteraan. we duimen gewoon door. eet en drinkt ze nog we goed?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:04

Jeetje.. die foto´s op pagina 1.... het is een wonder dat Fifi nog leeft, ongelofelijk...

Heel veel sterkte, ik hoop dat die bloedmooie merrie van je er weer helemaal boven op komt. Ik geniet altijd zo van die schitterende foto´s van jullie en schrok dan ook erg van je bericht. Heel veel sterkte en wijsheid toegewensd.

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:08

Jeetje! Dat is heftig! Ben vooral geschorkken door foto 3!
Sterkte hopen dat ze snel op knapt! :(:)

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:15

hoi nouvel dat is minder positief,maar het is ook een vreselijke wond,ik hoop dat het gauw beter word,ik zal heel hard duimen voor jullie,want wat is het een fantastisch paard.ik hoop dat je gauw positief nieuws krijgt.ik vind het zo erg voor jullie.ik hoop dat je spookjesmerrie gauw minder pijn heeft.een hele dikke knuffel voor jullie allebei.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 19:52

He wat vervelend dat er zoveel wondvocht uit komt. Hoe zit het nu met de ontsteking? Zet die ook nog door of werkt de ab voldoende?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:06

Pff ik ben niet snel onder de indruk van wonden, maar dit is wel heel heftig...

Heb even al je berichtjes gelezen en begreep dat het nog niet echt gaat zo als het moet, ik wil je dan ook sterkte en heel veel beterschap voor je meisje wensen.
Ik zal duimen voor een goede afloop, onthoud dat paarden heel veerkracht kunnen wezen :)

igranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:14

wat vreselijk!! ik hoop dat je paardje snel opknapt
heel veel sterkte meid!!

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:20

Jeetje zeg :oo Wat een wonden :oo Ik hoop dat je paardje snel opknapt...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:29

Wat jammer dat ze niet zo snel wil genezen als jij en iedereen wel zou willen
en ze koorts blijft houden en de wondranden gaan wijken.

Nogmaals heel veel beterschap met Spookje...

cornalijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:30

jeetje nouvel schiet niet echt op zo met je paard. Heb ooit m'n paard laten opereren en had een grote wond aan haatr kogel achter, toen werd het ook super warm weer en zijn we ook heeeeeel lang bezig geweest de koorts en de wond dicht te krijgen.
Hoop dat ze snel koortsvrij is en de wonden wat gaan helen. Door dat Ollie mij vertelde van jou paard denk ik er ook regelmatig aan hoe zielig het voor je paardje is..... En hoeveel zorgen je toch kan hebben om je beesten.
Heeeeel veel sterkte nogmaals en als je er naar toe kunt lekker knuffelen.!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:38

Jeetje wat een verschrikkelijke verwondingen heeft Fifi opgelopen zeg Nouvel! Gelukkig is de operatie goed gegaan en ik hoop dat de koorts snel zal zakken en de wond rustiger wordt... Het zal een lang een zwaar herstel worden, maar hopelijk komt t allemaal weer goed en kan ik weer genieten van jullie mooie foto's in je topic's!
Heel veel beterschap voor Fifi!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 20:41

Getsie. Wat moet jij geschrokken zijn zeg. En wat een wonder dat je paard het overleefd hebt.
Jammer dat het nog niet helemaal super gaat.
Hopen dat de koorts snel weg is en alles rustig wordt.
Hoop dat alles goed komt en heel veel sterkte.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 21:00

Tja jammer dat het niet mooi aansluit, maar het is ook zo'n grote wond, goed dat ze haar goed in de gaten houden. Het deel wat wellicht wel dicht aan het gaan is, zal wel gaan jeuken
Ik blijf duimen voor je knapperd en jullie!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 21:46

Oooh Ellis zie nu je hele topic pas... Pfffff als je het zo leest komt het nog dichterbij, wat moet het een verschrikkelijk moeilijke tijd voor jullie zijn ;( ik wens jullie heel veel sterkte en goeds voor de komende tijd, blijf ook mee duimen.. Goddank krijgt ze goede zorg!!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 22:04

Ellis ik lees dit topic nu pas..
Wat jammer dat de laatste berichten minder goed zijn
Het lastige met een verwonding als deze is dat er vaak nog wat vuil uit blijft komen, dat kan best een tijdje duren
Hopelijk blijven de hechtingen wel zitten anders wordt het wel erg complex
Sterkte en beterschap :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 22:07

Het is ook wel heel warm weer en alles zal inderdaad wel gaan jeuken. Dat wondvocht vinden ze dat in Utrecht 'te' veel of gewoon 'veel'? Als je zelf een flinke wond hebt dan heb je daar meestal ook een paar dagen of langer een drain in, kan me voorstellen dat dat bij zo'n enorme wond, helemaal over de lengte van de buik toch ook minstens een paar dagen of langer enorm werkt. Het is nu een week geleden toch?
Zonder verband lijkt me voor Fief wel veel lekkerder en de wond kan dan beter drogen natuurlijk. Nou we gaan maar weer flink duimen voor jouw dappere meisje.

Lijkt me dat je toch nog steeds enorm bezorgd bent, natuurlijk arme Fief, maar ook arme jij. Dit gaat echt niet in je koude kleren zitten zeg, heel erg allemaal.

Vind het erg lief van je dat je ons op de hoogte probeert te houden.

Rustig aan take care :(:)