d0nnaa_dan schreef:Pauline, dan zijn er toch wel een aantal dingen heel anders gegaan bij ons..
Leuk hoor, Peerdekoper. Wat zijn de extra kosten voor een tweede paard eigenlijk, uit nieuwsgierigheid?
Wat was er bij jullie anders dan denk je?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wordt gezellig zo dit topic!!
want de eerste groep die gaat nu echt al bijna

Je doet 1x een buitenrit en als je ervaren genoeg was mocht je ook wel een rondje uitstappen (als je dat vroeg) in het bosje. Daarnaast doe je 1x terrein training, dat is dus buiten in het bosje wat kleine hindernissen nemen (o.a. een opsprong en afsprong). En wat ook leuk is, dat is de drafbaan, daar ben ik vorig jaar 2x overheen gegaan, heerlijk uitwaaien.

Tenzij hij drijf nat is, dat hadden wij aan het begin van de week, toen was het te riskant.
joyfortuna schreef:Dat is bij mij op de manege, vorig jaar was ik ook leider.
We hebben het heel erg gezellig gehad met ze alle.
De leeft tijd is denk ik tussen de 12 en de 18 ongeveer.
Je krijgt les van Maarten (springen), hij geeft echt super les, hij zegt iets en het lukt je gelijk en hij kan je ook heel goed motiveren.(soms wat streng, hihi) En je krijg les van Corien (Dressuur) daar heb ik noooit les van gehad. Ze rijden allebij op hoog niveau, en het is gewoon heel erg leuk daar! Ow en tussen de lessen door heb je oook vaak tijd voor je zelf, kan je naar de supermarkt of naar het centrum dat allebij dicht bij is!
peerdekoper schreef:@joyfortuna : was jij leider? Van 14 jaar?:O