Sjoert schreef:Of buffels die welpjes tegenkomen.
Of mannetjesleeuwen die mannelijke welpjes tegenkomen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suvan schreef:RedPassion schreef:Echter is het niet de bedoeling om in te hakken op mensen die een andere mening hebben,
dat is de nauur, zou bokt zeggen
jesito schreef:Citaat:Dat deze foto's bepaalde gevoelens oproepen moge duidelijk zijn, het staat een ieder ook vrij om deze gevoelens te verwoorden. Echter is het niet de bedoeling om in te hakken op mensen die een andere mening hebben, bij deze dus nogmaals het verzoek om elkaar met respect te behandelen en te letten op hoe je iets formuleert.
Dan moet ze er niet naar kijken
Choce schreef:TS is verantwoordelijk voor haar pony's, op het moment dat ik gezien zou hebben dat de vos ging bijten zou ik naar buiten zijn gegaan. En dan idd schreeuwen of iets. En miss zou dit idd niet hebben geholpen, maar zou er niet aan moeten denken dat mijn pony gewond was geweest en ik er niks tegen gedaan had.
Mar_Nimbus schreef:tis wel jammer dat als mensen hier een discussie voeren
TS pb's gaat sturen om daar der zegje te doen
doe dat dan ook gewoon in het topic
Sjoert schreef:Air schreef:Verdedigen om een reden ja. Uit angst voor het prooidier.
Als deze vos zo verzwakt is hebben de pony's weinig reden om em een mep te verkopen :n
Deze vos is puur als speelgoed gebruikt en daar zit weinig natuurlijks aan.
Pertinent niet waar.
Lusitano schreef:heftige foto's zeg!
Ik schrok eerst ook maar de vos is duidelijk hartstikke ziek. Anders was hij hier niet in terecht gekomen.
Of ik er foto's van had kunnen maken? Dat denk ik niet, vin ik veel te sielug! (en nee, ik heb geen cavia of tamme rat wel katten waar ik hysterisch over moeder)
Lang leve de natuur en een snelle dood.
Of heeft men liever dat hij langzaam sterft aan een vergiftiging?