DIVOZA krijgt van mij de koude douche!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:20

loveulla94 schreef:
nou in mijn ogen wel, ze hebben me al tig keer laten heen en weer rijden voor niks.
Maargoed dit wordt beetje off-topic

Zodra je als koper een aankoop doet, ga je automatisch akkoord met hun voorwaarden.
Wil je weten welke dat zijn? Bezoek hun site eens...
Die voorwaarden zijn zeker niet in jouw nadeel. Juridisch gezien mag dit allemaal, en klopt het ook nog.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:27

Divoza is ook niet mijn winkel. Ik heb er 15 jaar geleden per postorder een hoofdstel besteld dat bestond uit onderdelen van verschillende maten. Er zat geen verhouding in. Meerdere keren geretourneerd en dan weer geen goed hoofdstel krijgen. En ik maar opdraaien voor de retourneerkosten. Ik vroeg of ik daar niet in gecompenseerd kon worden en uiteindelijk boden ze me een hoevenkrabber!!!! Dat was toen de druppel. Houd die domme hoevenkrabber (wat zou zo'n ding inkoop kosten?) en het hoofdstel erbij. Nooit meer, heb ik me toen voorgenomen. Er zijn winkels genoeg die beter omgaan met hun klanten.

Ik vind het geen handige reactie van Divoza op ts haar klacht. Ze hebben het schijnbaar nog niet geleerd. Probeer een ontevreden klant een beetje tegemoet te komen, dat is uiteindelijk beter voor je zaak dan slechte reclame.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:57

Janine1990 schreef:
loveulla94 schreef:
IK vind het gewoon niet kunnen dat het na 1x rijden verslijt! ;)
En nee sorry niet iedereen heeft zoveel geld, dus ik zeik ook over 90,00!
en ook al had ik genoeg geld ik vind het gewoon Super vervelend dat divoza zo doet en voor de TS dus ook heel erg vevelend.

Ik heb ook echt niet veel geld hoor, ik ben maar een student.
Maar ik ken wel de waarde van geld en de waarde van producten.

Het ligt echter in mijn ogen niet aan Divoza... Daarvoor zit ik nu wel lang genoeg op school.

Dus mag het na 1 keer stuk? En dat zeg jij als student? Makkelijke prooi ben jij dan. En ik loop lang genoeg mee om dat te zeggen. :)

Janine1990

Re: DIVOZA krijgt van mij de koude douche!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:16

Dat maak jij er van, je west mijn wooden wel te interpreteren zeg. Kom eens met een juridische onderbouwing!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:08

Janine1990 schreef:
Dat maak jij er van, je west mijn wooden wel te interpreteren zeg. Kom eens met een juridische onderbouwing!

Echt voor de allerlaatste keer, 6 maanden garantie! :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:10

Juridische onderbouwing vroeg ik, ik kan ook zo maar wat roepen zonder dat ik enige onderbouwing kan geven...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:15

Ik heb al vaak kort en bondig een antwoord gegeven alleen is dat voor jou blijkbaar niet genoeg?! Maar ik laat het hierbij. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:18

Kort en bondig, heeeel kort en bondig ja... Zo kort en bondig dat ik er geen enkele onderbouwing uit kan halen.

Mijn laptop crashte, ik vroeg om garantie, dat zou 3 jaar zijn. Ja, dat is de economische levensduur, de technische levensduur is veel korter. Dus kreeg ik die garantie niet, zoek het na, klopt het ook nog. Zo simpel is het. Dus kom nu eens met een terechte onderbouwing, zijn ongetwijfeld wetsartikelen over te vinden.
schopje in de juiste richting...

Zonder onderbouwing ben je nergens...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:04

Sorry ik vindt het niet terecht dat TS de koude douche uitdeelt aan Divoza. TS kiest er zelf voor om haar deken niet te laten repareren zelfs niet nu ze een andere deken heeft. Dat haar paard volgend jaar geen dekens meer nodig heeft doet niet ter zake. Als ze Divoza de deken laat repareren kan ze de deken eventueel nog tweedehands verkopen.
In het zomereczeemtopic was er iemand die een eczeemdeken had gekocht en daar ging de voering ook heel snel van kapot, omdat ook zij de deken niet kon missen bood Divoza aan om de deken te repareren na het eczeemseizoen en naar mijn weten is dat ook gebeurd.

TS had er ook voor kunnen kiezen om bijv via mp als tussenoplossing een regendeken aan te schaffen en dan even een andere deken er onder.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 13:42

even voor alle duidelijkheid de nieuwe deken is er nog niet
ik kon hem om dat moment niet laten repareren omdat ie zanderig was en zo niet gerepareert kon worden. moest hem eerst laten wassen en dat kon niet omdat de scheuren zo groot zijn dat de vulling er uit komt.
ze hebben het dus wel aangeboden te repareren maar niet in deze staat
en konden niet garanderen wanneer hij klaar was
ik ga verder met een andere deken
ik mag best kwaad wezen op die vent want je wordt daar behandeld als een nummer en niet als klant!
ik krijg vele lieve berichtjes op pb dat ik gelijk heb maar omdat ik niet dichtbij woon laat ik het hier bij
tuurlijk zullen mensen die het niet mee eens zijn hierop reageren moet je ook lekker doen
heb je mij niet mee.
ZAL OOK NIET MEER REAGEREN
divoza zien me nooit weer :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 14:08

Dribbelkont schreef:
even voor alle duidelijkheid de nieuwe deken is er nog niet
ik kon hem om dat moment niet laten repareren omdat ie zanderig was en zo niet gerepareert kon worden. moest hem eerst laten wassen en dat kon niet omdat de scheuren zo groot zijn dat de vulling er uit komt.
ze hebben het dus wel aangeboden te repareren maar niet in deze staat
en konden niet garanderen wanneer hij klaar was
ik ga verder met een andere deken
ik mag best kwaad wezen op die vent want je wordt daar behandeld als een nummer en niet als klant!
ik krijg vele lieve berichtjes op pb dat ik gelijk heb maar omdat ik niet dichtbij woon laat ik het hier bij
tuurlijk zullen mensen die het niet mee eens zijn hierop reageren moet je ook lekker doen
heb je mij niet mee.
ZAL OOK NIET MEER REAGEREN
divoza zien me nooit weer :o

De reden dat je deken niet smerig gerepareerd kan worden, is omdat dit slecht is voor de machine. Van mijn laarzen ging een stiksel los, ik ging er mee heen. Maar werd naar huis gestuurd, met de boodschap dat ze ze niet konden innemen omdat ze nog vies waren. De schoenmaker zou de laars zo niet accepteren omdat de machines niet tegen zand kunnen.

Lees deze site eens door:
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Ga ... DgodAQtSHQ

Hierin staat dus ook dat je garantie keurig is behandeld. Divoza werkt met zendingen, deze zijn vaak met 1 week klaar. Dit is een redelijke termijn.

Je kan zo boos zijn als je wilt, maar Divoza staat volledig in haar recht.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:22

Nogal logisch dat een vuile deken niet gerepareerd kan worden. Heel vervelend, maar compleet logisch.
Naar mijn idee zijn jou eisen gewoon onrealistisch. Je wil dat ze een vuile deken gaan maken of anders een nieuwe leveren :?

fabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 18:48

Ik zou imperial zelf eens bellen, dat de leverancier zo met de klanten en eigenlijk dus hun klanten omgaan.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:41

fabel schreef:
Ik zou imperial zelf eens bellen, dat de leverancier zo met de klanten en eigenlijk dus hun klanten omgaan.

Van de service van IR zelf heb ik ook niet zo'n hoge pet op. Ik heb eens een vliegendeken van ze gekocht met hals en hoofdkap, wat een onding, hij heeft hem een uur op gehad en in dat uur heb ik hem 5 keer goed moeten doen omdat hij door de matige wind aan een kant van zijn hals kwam te zitten, ze gaven toe dat dat niet is zoals het hoort maar hij mocht niet terug omdat hij hem een uur op gehad heeft.

Ze gaven als tip dat ik er dan maar twee klittenbandjes op moest zetten.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:49

Ik zou het er ook niet bij laten zitten persoonlijk, ik zou alsnog IR even mailen.
Niet geschoten is altijd mis.

Zelf een keer laarzen gehad van IR met productiefout: Heeft ontzettend lang geduurd voor er antwoord van ze kwam.
Anderzijds zocht ik eens een sluiting voor mijn poetskoffer en die had ik anderhalve dag later al binnen.
Via IR overigens, niet via een dealer.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:44

Nouja als ze een reparatie hebben aangeboden(mits hij schoon is wat enerzijds wel logisch is) en je korting hebben aangeboden vind ik dat ze hebben gedaan wat ze moeste doen. Aangezien dit ook op de site stond hebben ze zich dus ook aan die voorwaarden gehouden. Daar kun je boos over worden maar ze hebben gezegd wat ze moesten zeggen. Dat Divoza voor jou nu ver is, tsja dat is ook niet hun schuld dus dat je niet nog een keer gaat rijden dat is jouw eigen keuze.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 07:14

Ik vind divoza ook niet met zadels netjes omgaan :o

Laatst vriendin zadel weg laten brengen voor reparatie.
Heeft 3 maanden geduurd voordat zij het zadel terug had.
En toen ging ze bellen, waren ze het zadel kwijt...
(ja, er is wel eerder gebeld.)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 10:57

Oh, dat heb ik ook gehad.
Met mijn laarzen... Na twee weken maar eens gebeld waar ze bleven, ze hadden geen idee. Dezelfde middag werd ik nog teruggebeld dat ze per ongeluk in een wagen waren blijven staan. Duizendmaal excuses.

Wat betreft zadel heb ik ook wel eens gehoord dat iets 6 weken moest duren. Diegene heeft toen gezegd: In dat geval ga ik wel naar de concurrent. Toen kon het wel in anderhalve week... :Y)
Leek heeft een nieuwe zadelmaker heb ik ook begrepen.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 19:28

Als ik t nog had moeten doen, had ik mijn zadel ook niet door Divoza laten opmeten. Dat ligt niet aan de zadelmaker die mij heeft geholpen (topmeid), maar aan de service van Divoza zelf en de non-communicatie aldaar ;)

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 16:42

Ik wilde even heen voor een gelpad omdat ik een vrij oud zadel heb en niet al te veel vet heb had ik na elke keer rijden pijn. Dus ik had even me zadel mee genomen omdat het nog al een eindje rijden is ik denk dat weet ik zeker dat het goed zit. Toen vertelde ze mij dat mijn zadel kappot was. Dat de boom door midden was. Dus ik schrok me dood! Ik dacht hoe heb ik dit niet kunnen weten arm paard! Ik vond het vreselijk! Maar er werd mij dus een nieuw (tweedehands) zadel aan gesmeerd! Ik had er bijna één mee genomen omdat ik natuurlijk niet met een kappot zadel ga rijden. Maar ik dacht ik moet nog een broek halen bij eppeljeck dus kijk ook daar even voor een zadel! Kom ik daar..... Ik verteld dat mijn zadel kappot was nou hun kijken.... blijkt helemaal niet door midden te zijn. Ik verkoop zelf veel spullen maar om nou op zo'n manier aan geld te komen.... nou nee!! Ik heb liever 10 tevreden mensen dan 15 slechte verhalen. Maar Divoza bekijkt dit op een andere manier denk ik.....

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 17:18

mepril schreef:
mijn zadel is nu ook al 5 weken bij divoza om een singelstoot te laten maken
ben benieuwd waneer ik em terug krijg

Dat gebeurd hier binnen 3 werkdagen!

Reanlm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 17:40

wij zijn altijd erg tevreden over divoza :)

Libje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 17:50

Ik vind ze ook niet aardig! Kwam daar vorige week met mijn man en ging lekker shoppen mmm heerlijk!!
Eerst word je door alle medewerkers van top tot teen nagekeken, en geen eens een hallo nou prima.

Ik een deel spullen gepakt, maar kon iets niet vinden ik naar boven en mevr waar kan ik de beugelriem hoesjes vinden? KASSA, en hup stil ik uhm oh ok dank u voor u vriendelijkheid.

Ik kom bij de kassa, ik vraag hoi dit graag en de beugelriemhoesje heb je die daar ? Uh ja waar anders! Oh ok prima. Nou zij scannen ik zie in 1 x verschil qua grote tussen de dekjes ik zeg oh sorry verkeerde maat ik ren even! Pff ja ik heb ook nog wat anders te doen hoor ! zegt ze.

ER WAS NIEMAND IN DE WINKEL **** alleen ik achterlijk hoor !! ze staan daar met 6e in 1 winkel en alle staan ze te zeiken puffen en zuchten!!
En toevallig was er ook een vader met dochter met een zadel !! Vrouw raadde een 18 inch zadel aan!! Toen zei ik wow ho eens voor een meisje met broek maat 164 ??!! Ik zou geen 18 inch nemen!
Wij hebben in Kleve een goede paardenwinkel met nederlands sprekende man hele goede zadels en goed advies! Die man oh ok nou dan gaan we daar nu even heen !

Hihi toen moest ik maken dat ik uit de winkel kwam natuurlijk:)

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:48

Vjestagirl schreef:
mepril schreef:
mijn zadel is nu ook al 5 weken bij divoza om een singelstoot te laten maken
ben benieuwd waneer ik em terug krijg

Dat gebeurd hier binnen 3 werkdagen!

nou die 3 werkdagen zijn allang om en heb em nog niet zal dan in leek wel anders zijn dan bij jullie
ik zou via de post bericht krijgen en nog niet
heb dr al heen gebeld en ze zeggen mevrouw u krijgt vanzelf berocht via de post
nou en einde gesprek

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:49

Ik zit niet bij Leek, ik breng m naar een zelfstandige winkel hier in de buurt. T was meer bedoeld om aan te geven dat 5 weken echt idioot lang is.