Vond de clinic van horseball wel heel leuk, en die van eva ook. (wat een mooie paarden heb jij
)ik zou er eerst niet naar toe gaan, maar toen stopte de vrouw waar ik vrijwillig voor werk me 7,50 toe
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Never_Mind schreef:Euhm, niet zo best
1e parcours uitgebeld, hij sprong wel fijn, maar het paste 3x net niet op een flinke oxer, dusja..
2e parcours had ik alleen 2 balkjes, op beide van een dubbel uit een vervelende bocht, maar daar was ik wel tevreden over

bornie97 schreef:Ik ben 3 keer geweest, alleen springen zonder zadel gemistVond de clinic van horseball wel heel leuk, en die van eva ook. (wat een mooie paarden heb jij
)
ik zou er eerst niet naar toe gaan, maar toen stopte de vrouw waar ik vrijwillig voor werk me 7,50 toe
.
. Heb verder geen ponystartkaarten meer en met mijn paard werd het lastig met het vervoer.
. Had toen geen geld bij omdat mijn moeder ergens anders was en ik maar 5 euro op zak had. Ga er zeker zo 1 aanschaffen!

Heb je toevallig ook nog wat foto's van mijn demo kunnen schieten?

Foto's op de pc zetten schiet al niet op, dus je zal nog even geduld moeten hebben
Heb overigens ook van zo'n beetje alle demo's wel foto's gemaakt, behalve als ik dacht dat het licht zo slecht was dat het echt niks ging worden, dus mocht je foto's willen hebben mag je ook altijd PBtje sturen, ik ben vrijdagavond en gister tot half 6 geweest

Zou ik ze eventueel ook op mijn hyve mogen zetten? (wil uiteraard je naam erbij vermelden als je dat graag hebt
)