Ik ben ook benieuwd naar de folder deze keer! Twijfel of ik ga, maar als er echt fijne aanbiedingen tussen zitten is het wel even de moeite waard.
ik ben benieuwd .Heb nog niks op stal gezien.Ik moet echt me dekjes verzameling uitbreiden,dus hoop dat ze aardig wat leuke dekjes hebben.
Ik zit ook te wachten op de folder, want ik ga dit jaar voor het eerst met een vriendinDus ben benieuwd
Degene die geen scanner hebben maar wel een folder kunnen er toch foto's van maken en dan uploaden , denk dat je dan heel veel bokkers blij maakt
xXutopiaXx schreef:Dat is veel te veel werk joh! Zij hebben de folder en that's it Fijn hè van die sociale mensen! Nou zeg Natas doe eens lief.
of je neemt zelf even contact op met hyporama, is ook niet zoveel moeite toch?Ik heb de folder ook nog niet,maar meestal is het veel van hetzelfde elke keer.Ik wacht nog wel ff af, paard en sport komt ook bijna weer.
Heb jij hem thuis? Ik niet namelijk ik had hem op stal gelaten anders had ik nu gelijk wel een foto gemaakt
xXutopiaXx schreef:Dat is veel te veel werk joh! Zij hebben de folder en that's it Fijn hè van die sociale mensen! Zo... Jij durft! Lekker sociaal ! Hahaha