En zoooo super dat je daar passende ruitertjes voor hebt 
Staat echt wel stoer, hoor
Ik wou dat ik zo'n ruitertje had voor mijn hummel, dat zou net zo goed doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Amigo_tje schreef:Wat een héérlijke foto's van die ontplofte teddybeertjesEn zoooo super dat je daar passende ruitertjes voor hebt
Staat echt wel stoer, hoor![]()
Ik wou dat ik zo'n ruitertje had voor mijn hummel, dat zou net zo goed doen

op de pony's en die kids
nathalie2302 schreef:dank jullie
voor jou is het wel makkelijk Jolijn, gewoon je eigen rij-team binnen het gezin. Wij hebben ook 3 kinderen maar voor de jongens hoeft dat "paarden-geneuzel" niet zo
, maar die shetjes zijn het het echt h e l e m a a l!!! (kheb 1 zo'n foto in mijn profiel, maar die van jou zijn duizend maal beter!!!!).
Evelli schreef:Maak er dan de 3J's vanom in de muziektermen te blijven
mamajolijn schreef:Ik ben ook al langzaam aan het kijken naar een gezinspony, maar die shetjes zijn het het echt h e l e m a a l!!! (kheb 1 zo'n foto in mijn profiel, maar die van jou zijn duizend maal beter!!!!).
Vinden de jongens het mennen wel leuk? Dan kun je iig nog de paardenliefde delen

, even lekker stappen en van de natuur genieten gaat aan hen helemaal voorbij en valt dan in de categorie "nutteloos"
Lunalen schreef:Nathalie,
Super leuke foto's !!
Je ziet ze allen echt genieten van elkaars gezelschap !
Heb 3 kinderen en alle 3 gek op paarden..ze hebben dan ook elk hun eigen pony..maar rijden zoals deze meiden doen ze nog niet hoor.
Alhoewel dochterlief van 3 erop geboren lijkt, ze zit zo op haar gemak, zelfs zonder zadel !!
O wat kijk ik uit naar zulke taferelen op onze weide !!
Mag ik eens vragen, hebben ze allen een dry tex cheyenne zadeltje op (zo eentje met een ezeltje he) en zit er ook een western versie bij of zijn het allen deze van 199 euro ?
Nam je er dan ook de pad bij ? Denk je dat die pad noodzakelijk is of zou een gewone evengoed werken ?
Geen bitloze hoofdstelletjes van barefood ?
Al een keertje geprobeerd ?
Was nl van plan om er zo eentje aan te schaffen.
Zouden de zadeltjes ook op nog kleinere pony's passen ? We hebben er nl ook eentje van 85 cm van dochterlief![]()
Alvast bedankt !
Nog veel plezier aan de meiden en hun paardenkuren

) die erbij horen...maar zij hebben gekleurde norton hoofdstellen. Ik denk niet dat het op een pony van 85cm gaat lukken, vermoed dat het zadel dan ergens voor de staartwortel pas stopt
. Deze meisjes hebben idd allebei het bijbehorende dekje erbij (werkt niet met inlages trouwens maar met gevulde bontjes links en rechts), maar als ze het diepe water ingaan of het moddercrossen wordt, rijden ze ook wel zonder en met dit soort gewicht (ons dochtertje weegt nog geen 19 kilo bijv.) lijkt mij dat niet zo'n probleem.

deedee19 schreef:Ik blijf gewoon genieten van jouw topics. Ik wil je dochters wel lenen voor mijn pony
(dan solliciteer ik wel naar een ritje op Red Bull...dat vind ik toch altijd zo'n gave kerel!)