Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amira_ schreef:Ja ikke, geloof ik...Wie zat er zondag om 3 uur nog meer in vak H?

Saaaash schreef:Was jij dat, bofkont! Ik heb me 24 uur lang afgevraagd wat dat envelopje met uitroepteken op m'n telefoon betekende, tot ik erachter kwam: SMS niet verzonden.Wij gingen 2e kerstdag om 3 uur. Ging ongelooflijk veel mis! Vond sommige dingen ook echt saai! Wij hadden welde STARS sms wedstrijd gewonnen..
paardenfreak schreef:Haha, ja toen ze opkwam zei ik al: Dit is vast dat meisje dat die wedstijd heeft gewonnen... tenzij ze nu iets héél bijzonders gaat doen. En toen begon ze in het Duits te zingen, haha, dus ik dacht dat zal ze wel niet zijn... Maar misschien playbackte ze inderdaad.dat meisje wat gewonnen (ma 3 uur show addagblad prijsvraag gewonnen) had, playbackte.. die zong vast niet duits... opeens dat hele liedje live.
winnietje3 schreef:Niet om mierenneukerig alle ruiterhandjes en voetjes in de gaten te houden.
maar voor zulke getrainde paarden had ik gewoon veel meer ontspanning verwacht....
AnkeFoto schreef:Jeeejj ik ben vanmiddag geweest en ik heb het onwijs naar mijn zin gehad! En er ging in de show weinig mis vond ik.. Ik heb ook foto's gemaakt:
[EV-ITP] Foto's Apassionata 2010

. maar ik heb verder onzettend genoten.