Veel sterkte en hoplijk wordt hij weer snel beter
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

CindyUniek schreef:er zijn vele wegen die naar rome leiden
voor de een is het wel wat voor de ander niet, ik heb mijn paard helemaal vastgereden aantal jaar terug, fysio had zoiets nog niet gezien, ik ben AdB lessen gaan nemen op haar aanraden en binnen 3 maanden was paard weer los, had de fysio ook nog nooit gezien... ik vind het ook niet álles op de manier waarop ik het toen kreeg, maar het rechtrichten zelf is een heel belangrijk onderdeel en dat pakken de gewone huis-tuin-keuken instructeurs meestal niet goed mee is mijn ervaring (anders had ik het niet eerst 4 jaar hoeven verkloten)
maar wat ik ervan heb gezien vind ik het niet fijn, heb adb en leerlingen van hem aan het werk gezien maar vond het nergens op slaan, totaal anders als ik les krijg. Prima als het bij jou heeft geholpen, maar ik begin er niet aan. Al mijn paarden zijn, of anders worden, al heel soepel, op de eigen benen en recht door mijn manier van rijden, zelfs een pony waarvan de meeste mensen niet snappen dat ik eraan begin zo vast als die zat... Vind het een beetje een belediging voor de normale instructeurs om te zeggen dat jij er geen kent die er niet mee bezig is, ik ken hier in de gemeente alleen al 2 instructeurs die daar ook heel erg mee bezig zijn maar op een totaal andere manier. Ik weet zeker als je goed gaat zoeken jij er ook een in de buurt vind, het zijn vaak juist alleen de minder populaire omdat het minder om het plaatje gaat. Het is heel belangrijk, maar de ruiter zelf moet het eerst ook goed leren. Het ligt niet alleen aan het paard. Ik heb alles geleerd vanuit de basis, en ben heel blij dat ik vanaf het begin die lessen heb gehad en nu zelf gelukkig niet meer op een scheef paard zit zonder basis.goldy007 schreef:Zo hierbij weer even een foto update van de wond van Prio.
Het gaat goed met hem en we kunnen niet wachten tot de sneeuw opger*t is want
dan kunnen we eindelijk aan de wandel. Hierbij de beloofde foto's van hoe de wond er
nu uitziet.
2weken geleden voor het schoonmaken
en na het schoonmaken
en van gisteren
en van vandaag
nog 1 van vandaag
en z'n hele been
Wat een verschil al he??
)..Dode huid eraf knippen....
en zijn genezing zag eruit net als bij die van jouw