Tja zo praatte ik (en mijn instructrice) me altijd weer tot rust als ik te zenuwachtig werd voor een wedstrijd of zo
Laatst bijgewerkt door grid op 10-10-10 22:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 10-10-10 22:49
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-10 22:53
en heb trouwens ook gemerkt dat het ook echt helpt als je zo denkt Als je je constant focust op de dingen die nog niet helemaal zo gaan zoals ze horen dan ben je daar de hele proef mee bezig wat dan soms ook weer negatief werkt op andere onderdelen , terwijl als je denkt aan wat je (best) wel kunt (mijn instructrice zegt t ) en dan maar ziet hoe de rest gaat dan gaat t geheel vaak ook gewoon beter
hoe harder ik denk dat odinn misschien wel eens zou gaan tolten bij een overgang hoe eerder hij het doet dus je hebt zeker wel gelijk grid. en als je dan ook nog eens wat gespannen bent en je ijslander doet vrolijk mee heb je helemaal snel tolt.
pluklief dan weet ik het ook even niet. en wat gebeurd er als je de teugels wat meer op contact houdt en in de galop eerst sterk terug verzameld in tempo tot een langzame galop en daarvanuit in een langzaam tempo 'draf' pas als ze uit de galop valt alles een beetje losgooien. wat gebeurd er dan?? en anders ook een leuke. leg balkjes op de hoefslag net na de hoef of op een volte. zorg dat je net voor de balkjes de overgang galop draf inzet. gebruik hiervoor steeds dezelfde hulp totdat het kwartje valt dat embla na galop moet draven. dit is niet bemoeierig bedoeld en hoop ook niet dat het zo overkomt, is alleen maar als tips bedoelt. echter is mijn ervaring ook dat wanneer het beprekt blijft tot een paar passen, niet alle juryleden moeilijk doen. anders ik er op werd 'afgerekend' was het met een 5 en opmerking taktfout. maak jezelf dus ook niet al te druk
is er smiddags ook een pauze? zoja hoelaat en hoelang?
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-10 14:45
Zie startlijsten er zit een klein beetje speling tussen de groepen, maar er is niet echt pauze want zijn verschillende Juryleden die dus tussendoor niet echt een pauze nodig hebben
als jullie een scheve bezwete ijslander scheef door de bak zien tolten dan ben ik het met odinn proefje vandaag weer flink geoefend en ik vind het maar een moeilijk geval
En grid, klopt moet vast goedkomen allemaal! Vandaag was Anne heel erg druk ze mag best druk zijn daar niet van, maar toch niet handig als ze onwijs fel word Dus ben benieuwd zaterdag!
Ik ben uberhaupt benieuwd of Brenda in de bak durft te lopen Ze hangt nogal aan Ginger maar gelukkig mogen we ruim na elkaar zodat ze alleen daar is maar alles wat vreemd is is heel erg eng. Dus ben heeeeeeel erg benieuwd!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-10 21:28
O is die ruiterzaak pas om 10u open volgens mij ben ik daar ook vaker op zaterdag eerder geweest of de openingtijden moeten de laatste tijd gewijzigd zijn?
Hihi de ijslanders tölten lekker rond
Anne heeft er ook al zin in
O Fleury ik duim voor je dat Brenda gewoon stoer de bak rond gaat , maar goed dat de versieringen langs de bak er niet meer zijn vroeger was dit namelijk altijd een wedstrijdbak met uitdaging
er staat vanaf 10 uur. je kan er altijd een telefoontje aan wagen.
Puchje
Geplaatst: 12-10-10 22:43
draaakje schreef:
als jullie een scheve bezwete ijslander scheef door de bak zien tolten dan ben ik het met odinn proefje vandaag weer flink geoefend en ik vind het maar een moeilijk geval
HAHA! Hier nog één Maar dan in zwartbonte Tinker uitvoering