Iedereen heel erg bedankt voor jullie medeleven. Ik houd mij vast aan het idee dat zijn laatste maanden erg fijn zijn geweest voor hem. Met zijn vrouwen en zijn vriendje heeft hij nog even lekker op de wei jong paard kunnen zijn.
Heel veel sterkte met het verlies van Moos. Ik kreeg een berichtje vorige week, ik ben er stil van.. Die mooie, grote, lieve Moos... Rust zacht lieve Moos.. Liefs Rolien (Stagiaire docw)
Ik had zo gehoopt dat je hem deze zomer over wei kon zien rennen, het mocht niet zo zijn. Het begint langzaamaan allemaal een plekje te krijgen en zoals je zelf al zei begint het ook rust te geven. Ik mis hem enorm en hij laat een groot (vooral groot...) gat achter maar na 2 jaar zorgen, zowel fysiek als emotioneel, heb ik nu de ruimte om mij ook eens op iets anders te richten. Ik besef nu pas dat mijn hele leven alleen nog maar draaide om Moos en dat is niet goed. Dus behalve veel mooie herrinneringen ook nog een wijze les geleerd. Ik heb er geen spijt van dat ik met Moosje begonnen ben, hij was het waard. Maar het leven gaat door, ook zonder grote rode clown op de wei... Ik hoop voor jou dat je snel een leuk nieuw paard vind waar je lekker de sport mee in kunt en ik... Ik loop ondanks mijn huidige gevoel vast wel weer een keer tegen een projectje aan waarvan ik denk dat hij of zij een kans verdient.
kally
Geplaatst: 20-08-12 21:57
Alsnog sterkte gewenst met het verlies van Emotion, triest dat het zo gelopen is maar hij heeft in ieder geval een mooie goede tijd bij jou gehad......ook al was het te kort.
LufPony
Geplaatst: 22-08-12 18:12
jeetje lees net het hele topic door en dan opeens die post op pagina 8.. wat naar, maar hij heeft het top gehad bij jullie!
StellaMay
Geplaatst: 22-08-12 18:54
Ik heb net het topic pas gezien en het helemaal doorgelezen. Wat een pracht van een jongen was het, en wat heb je hem toch nog een mooie kans gegeven. Erg verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn, maar ik denk dat hij bij jou toch nog wel een fijne tijd heeft gehad.