horse event 2010

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Re: horse event 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 07:21

5 kwartier valt nog wel mee, wij doen er ongeveer 2,5 uur over :')

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 07:42

Wij ong 2 uur. Zus is er bijna...

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 07:44

Mijn zusje komt mij zo ophalen, moeten ook wel een poosje rijden.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 07:51

wij zijn net wakker,hopelijk is het mooi weer!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 08:21

Man, ik heb zowat niet geslapen. :') Dit wordt een apart dagje op HE. _O-

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 08:29

:+

Extra toevoeging, ik heb een jip en janneke paraplu :Y)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 08:29

Sani schreef:
wij zijn net wakker,hopelijk is het mooi weer!

Sorry maar... nou nee... ze hebben regen voorspeld voor vandaag |(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 08:33

Ach, we hebben geen mooi weer nodig om het gezellig te maken. ;)

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 08:38

Ik hoop dat jullie me niet gezien hebben gister in de kentucky show.. Valesco was helemaal in paniek.. heb nog een rondje op de renbaan nodig gehad om m te kalmeren.. Vandaag een herkansing!

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 08:45

Vandaag weer naar HE, maar nu met paard:D wat een verassing, ik mag de demo rijden met mijn dravertje Romain:) Hopelijk laat hij zich van z'n beste kant zien om 17:10!

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:16

F3nn3 ik heb je gezien je paard was inderdaad niet echt op ze gemak.
Jammer maar hopelijk gaat het vandaag beter.
Ging het wel goed buiten de bak?
Je vloog zo hard weg.
Succes vandaag wij van de KNHS Endurancevereniging stand komen je aanmoedigen!

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:56

oh wat leuk! Zolang mensen niet joelden was hij heel braaf en relaxt. Heb nu oornetje en pompons :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:27

kyrkelover schreef:
Giolli schreef:
Heerlijk! Vandaag ook geweest en in de bokt lounge was het echt gezellig/leuk! Ook erg leuk die vragen die je kon stellen en met dat zadel!
HEEERRLIJKE afsluiten in de Bit-piste vandaag! Kippenvel overal! :+:
Heeft iemand Giolli nog gezien? ~~}>
Ik heb wel een aantal bokkers gezien die ik wel herkende van naamkaartje ( Stickers die je kon laten uitprinten.)
Had dat zelf ook :D Heel stoer _O- Had er maar gelijk 2 uitgeprint zodat er 1 tje op mijn laptop gedeponeerd kon worden thuis :D
Heel stoer ook: [Giolli]
Giolli -->> Avatar :=

Echt leuk georganiseerd weer!
Dit was mijn eerste jaar op HE en zeker niet de laatste!

Hey ik heb je niet gezien?!?!
Wel leuk dat je er ook was volgende keer wel even langskomen of hoi zeggen hoor.

Ik heb je wel gezien! Ik stond nog bij je kraampje, ik zei nog Hey Yvonne! Maar ik kreeg niets terug! :=
Heb je pony ook nog gezien naast je. En wat een leuk kraampje had je :D

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:50

F3nn3 schreef:
Ik hoop dat jullie me niet gezien hebben gister in de kentucky show.. Valesco was helemaal in paniek.. heb nog een rondje op de renbaan nodig gehad om m te kalmeren.. Vandaag een herkansing!

Was jij diegene waarvan het de bedoeling was dat je dat water aan zou pakken?
Di heb ik wel gezien ;)
Zelfs nog een paar foto's van geschoten :P

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 11:53

Wat een heerlijk dagje Horse Event was het gister. Moet echt zeggen dat het eten uitbesteden aan La Place echt super is! Vorig jaar vonden we het eten niet echt bijzonder en nu had je eigenlijk voor elk wat wils!

F3nn3 we hebben jullie ook voorbij zien komen. Je had er een behoorlijk tempo in inderdaa. Al moet ik zeggen dat de paarden van de Future Guy's nog een tikkie harder langs kwamen. Die hadden gister trouwens ook nog een paar mooie smakkers gemaakt. Bord stuk en paard onderuit := gelukkig viel het allemaal mee. En het laatste stuk dat ze allemaal de ring weer in kwamen was ook wel grappig toen Tim en Rieky geruild hadden van paard :D Tim dikke lol op een westernpaard :D

Wij hadden wel het idee dat het iets kleiner was dan vorig jaar. Ik denk dat dat ook kwam doordat de AMH een hele hal in beslag nam. Erg leuk om die kleintjes te zien! Dat is het niet. Alleen vind het wat minder bij Horse Event passen. Daar kom ik voor clinics, informatie etc. en niet voor een wedstrijd of keuring.

Trouwens voor degene die vandaag gaan. Bij verschillende stands liggen lekkere snoepjes van voernatuurlijk.nl. Jummie :D hadden zelf ook genoeg mee maar konden zo'n bakkie met snoepies ook niet weerstaan :D En natuurlijk veel plezier. Ik heb gister in ieder geval genoten van een heerlijk dagje paardjes kijken, informatie op doen en gewoon heel veel gezelligheid!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 13:25

La Place was zeker goed!!
Niet (te) duur en heerlijk eten + drinken!
Echt een verbetering dit jaar!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 14:20

Thats_Me schreef:
Wij hadden wel het idee dat het iets kleiner was dan vorig jaar. Ik denk dat dat ook kwam doordat de AMH een hele hal in beslag nam. Erg leuk om die kleintjes te zien! Dat is het niet. Alleen vind het wat minder bij Horse Event passen. Daar kom ik voor clinics, informatie etc. en niet voor een wedstrijd of keuring.

Ik vind het ook jammer dat het EK op HE is, maar voor mij is het omdat ik nu ineens entree moet betalen voor het EK, terwijl dat normaal niet is. Ik zou dus puur naar HE gaan om het EK, en dat wordt me te gortig ;)
Echter is het wel een uitgelezen kans voor promotie natuurlijk :j
Volgens mij zijn ze ook gevraagt door HE

power1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:42

Weet iemand, wie de paardenverkiezing heeft gewonnen?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 18:04

berichtje vanaf horse event! :)

lekker weer hier :')

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 18:50

dat la place er stond is idd een hele verbetering, wij konden vorig jaar namelijk geen lekker en gezond eten vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:14

F3nn3 schreef:
oh wat leuk! Zolang mensen niet joelden was hij heel braaf en relaxt. Heb nu oornetje en pompons :)

Het ging vandaag best goed toch? Tenminste toen ik keek rende er niets panisch door de bak heen. :')

Wel zijn we verliefd geworden op Töa, het Noord Zweedse paard wat er rond liep. 'Helaas' heb ik al twee paarden en past er momenteel geen derde bij. Heb haar thuis nog wel even via hun site laten zijn aan mijn moeder (vader heeft haar op HE gezien) en echt tot de conclusie gekomen dat we op den duur een Kallblödig Travare willen hebben. :+:
(en dat terwijl ik eigenlijk van plan was om over een jaar of twee een paard voor de endurance te kopen. )

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:48

Zo ook weer thuis van een verregend Horse Event :D Leuke dag gehad maar echt heel jammer van dat weer.

Ben benieuwd of de eigenares van de Lippizaner bij het rassendefile ook een Bokker is :=
Want wat daar gebeurde... ik vond het echt belachelijk.

Eerst werden alle rassen voorgesteld, maar mocht er niet geapplaudiseerd worden, omdat er ook kinderen tussen zaten bladiebla. Komt er een vrouwtje op een Lippizaner, zo heet als wat. Aan het einde moesten ze op de middellijn opstellen, en mocht er dan geapplaudiseerd worden. Eentje werd er nog tussenuit gehaald wegens ontploffingsgevaar. Affijn, men begint te klappen en die Lippizaner gaat OMHOOG :oo :oo :oo en klapt zo met ruiter en al achterover. Gelukkig weinig schade, ruiter stapte weer op. Zegt dat mens dat omriep: ja ik zie het niet zo goed, er was er 1 afgevallen? Zit de ruiter er weer op? Want dan doen we het gewoon nog een keer! Applaus!!!
Iedereen op de tribune zat nee nee nee :oo :oo :oo er klapte dus helemaal niemand.
Toen moesten ze weer allemaal achter elkaar door de bak stappen, maar die vrouw op die Lippizaner draafde in het midden, op tempo was ie in ieder geval nog te hanteren. Riep dat mens om: JA EN WIL DIE MEVROUW OP DIE LIPPIZANER OOK GAAN STAPPEN, JE MOET WEL NAAR ME LUISTEREN EN ALS JE DAT NIET DOET REGEL IK HIER WEL DAT JE ER ZO WEER LANGS LIGT HOOR!!!
Echt mijn bek zakte af!!!!

Ook een puntje van kritiek richting organisatie: bijna 30 euri entree vragen, 5 euri voor in een natte wei te parkeren, en daar bovenop nog 30 (achterin) tot 50 cent (voorin) durven vragen voor toiletgebruik. Dat durven ze in de Efteling zelfs niet!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:52

Ben erg benieuwd wat "niet mini mensen" van het EK vonden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 19:54

Dat ben ik wel met je eens.. (beide punten trouwens) Vijf euro om te kunnen parkeren in een modderpoel en vervolgens die kaart nog voor niks gekocht ook aangezien niemand controleerde. Vond de prijsverhoudingen niet helemaal netjes.

Dat het paard omhoog kwam konden lang niet iedereen zijn. We stonden naast de voorlezer en zagen echt niet wat er gebeurde. Jammer dat ze daarna zo 'tekeer' ging terwijl het paard mede dankzij haar op gefokt wordt door het applaus aan te moedigen.

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 20:00

Die val heb ik ook gezien, heb er nog een foto van gemaakt net voordat ze eraf viel.

Vond die omroepster ook echt een vreselijk mens @IkbenEllen.... Jakkes