Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:Giolli schreef:Heerlijk! Vandaag ook geweest en in de bokt lounge was het echt gezellig/leuk! Ook erg leuk die vragen die je kon stellen en met dat zadel!
HEEERRLIJKE afsluiten in de Bit-piste vandaag! Kippenvel overal!
Heeft iemand Giolli nog gezien?![]()
Ik heb wel een aantal bokkers gezien die ik wel herkende van naamkaartje ( Stickers die je kon laten uitprinten.)
Had dat zelf ookHeel stoer
Had er maar gelijk 2 uitgeprint zodat er 1 tje op mijn laptop gedeponeerd kon worden thuis
![]()
Heel stoer ook: [Giolli]
Giolli -->> Avatar![]()
Echt leuk georganiseerd weer!
Dit was mijn eerste jaar op HE en zeker niet de laatste!
Hey ik heb je niet gezien?!?!
Wel leuk dat je er ook was volgende keer wel even langskomen of hoi zeggen hoor.
F3nn3 schreef:Ik hoop dat jullie me niet gezien hebben gister in de kentucky show.. Valesco was helemaal in paniek.. heb nog een rondje op de renbaan nodig gehad om m te kalmeren.. Vandaag een herkansing!
Thats_Me schreef:Wij hadden wel het idee dat het iets kleiner was dan vorig jaar. Ik denk dat dat ook kwam doordat de AMH een hele hal in beslag nam. Erg leuk om die kleintjes te zien! Dat is het niet. Alleen vind het wat minder bij Horse Event passen. Daar kom ik voor clinics, informatie etc. en niet voor een wedstrijd of keuring.
F3nn3 schreef:oh wat leuk! Zolang mensen niet joelden was hij heel braaf en relaxt. Heb nu oornetje en pompons