Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mellanie_ schreef:Wij hebben even naar Ina Pander gebeld, en voor allen die geselecteerd is,
de coupons hadden voor vandaag de deur uit gemoeten!
het stond verkeerd op de site van de drie stromen!
Linda_E schreef:Ja, ze houden het graag spannend bij de drie stromen
Frantic schreef:Linda_E schreef:Ja, ze houden het graag spannend bij de drie stromen
Ieder jaar is dit gez*ik hetzelfde en Ina Pander maakt het er nooit beter op!
Nu weer, je had ze al op moeten sturen..... Je zou toch verwachten dat zo'n vrouw inmiddels zo'n ervaring heeft dat deze informatie niet meer doorgegeven moet worden?
paar jaar terug had ze de coupons van Saskia en Jessica niet ontvangen, maar die van Femke wel en die zaten in dezelfde envelop.....
Maar die van de eerste 2 lagen op de stapel, te laat opgestuurd.....
En dan konden we banketstaaf als brugman.... ze hield gewoon haar leugen vol!
Daar heeft de voorzitter van de Friese Bond nog moeten ingrijpen!
Pff, voor mij geen mevrouw Pander meer!
Kajanus schreef:In de reglementen staat als je meedoet met de selectiewedstrijden ben je VERPLICHT mee te doen met de kampioenschappen als je je geselecteerd hebt... maar ben je een dag te laat met je coupons dan mag je niet meedoen, beetje vreemd vind ik dat.. in principe moet het niet uitmaken wanneer je je coupons opstuurt geselecteerd is verplicht meedoen...

Xsander schreef:xxOrlando schreef:Ik stuur ze pas op als ik zeker weet of ik geselecteerd ben
Ja ik ook! Straks krijg je ze niet meer terug..
Daarom wil ik het vandaag ook graag weten!!