Dankjewel! We gaan vanmiddag een afspraak maken met ostheopaat die ook DA is, en daarna volgen we nog behandelingen van een vrouw die spieren goed los maakt enz.
San wat heerlijk dat je weet wat het nou is! Hoe is het met je pijntjes nu? Ik duim voor je hoor!
QualityHorse
Geplaatst: 16-06-10 19:11
Geloof me wijfie, ik weet dr alles van.. Zodra het weer gaat zou je het eigenlijk meteen weer moeten proberen, heel veel succes en k hoop dat het alsnog gaat lukken!
Niet deze vrijdag, maar dan die vrijdag ( volgende week dus ) gaan we naar de ostheopaat/DA in Friesland. Die kijkt haar na etc en als dat is gebeurd moeten we 5 dagen daarna behandelingen gaan volgen bij een andere mevrouw.
Ik vind het echt super wat je allemaal voor je paard doet
YvonneV
Geplaatst: 21-06-10 16:59
_Sannee schreef:
Niet deze vrijdag, maar dan die vrijdag ( volgende week dus ) gaan we naar de ostheopaat/DA in Friesland.
Hopenlijk gaat het dan niet sneeuwen Veel suces gewenst.
laResidence
Geplaatst: 21-06-10 17:01
Heel veel succes! na al die moeite heb je dat wel verdiend.
Xivura
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-10 17:17
xRowina schreef:
Waar zit die DA? Toevallig in Wolvega?
In Vinkega geloof ik .
Xivura
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-10 17:17
blauw00gje schreef:
Ik vind het echt super wat je allemaal voor je paard doet
Dankjewel.
Bonney4ever
Geplaatst: 21-06-10 17:31
oeh leuk, maar doe wel voorzichtig he, het is en blijft een paard,
mijn paard moet ik nu ook (nu nog 2 maanden) longeren met bijzet 3 x en 2x rijden. Maar net als jou, als je kan rijden doe je er alles voor zoang ie maa beter word.
Ik heb net je hele topic gelezen en vind het echt super dat je toch uit probeert te zoeken wat er nou precies aan de hand is! Hoop dat het voor jou en je paard snel de goede kant op gaat ! veel succes
Ik heb net je hele topic gelezen en vind het echt super dat je toch uit probeert te zoeken wat er nou precies aan de hand is! Hoop dat het voor jou en je paard snel de goede kant op gaat ! veel succes
Ik heb het geloof ik al wel eens eerder gezegd, maar ik vind het heel goed wat je allemaal voor je paard over hebt. (natuurlijk ook fijn dat dit financieel kan) Maar ik vroeg me af hoe het nu met jou gaat. Heb jij zelf nog klachten over gehouden aan dit alles. Dan niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk (oei wat klinkt dit zwaar). Maar ik bedoel eigenlijk of je er niet onzeker van bent geworden of angstig? Kun je ondertussen wel een ander paard rijden en les nemen zodat je zelf ook weer je vertrouwen opkrikt?
Met mij gaat het half om half. Ik voel me eigenlijk een beetje slapjes af en toe omdat ik 't paardrijden gewoon erg mis. Niet alleen omdat ik het mis, maar omdat ik 't ook gewoon erg vind wat er allemaal is gebeurd. Ik heb zelfs een tijdje gewoon 'vergeten' te eten, en daardoor een aantal kilo's behoorlijk afgevallen. Nu gaat het wel redelijk met mij, maar ben gewoon echt toe aan even vakantie.
Wat vervelend. En ik voel me stom dat ik daar helemaal niet naar gevraagd heb Sorry!
Ik hoop echt van harte dat het snel beter met je gaat! Het is ook niet niks allemaal.. Probeer wel goed op jezelf te letten!
Idifix
Geplaatst: 21-06-10 18:37
Hou je ons op de hoogte hoe het verder gaat..Ik heb hier ook lang moeten wachten hoor ( problemen met opstappen) eer alles goed ging maar uiteindelijk als alles in orde is ben je dubbel zo blij hoor, dus komt vast goed