Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

M_erell schreef:nog even een vraagje, als je gaat teamrijden is er dan onderscheid tussen paarden en pony's? want ik ga samen met nog iemand waarschijnlijk tussen de paarden starten maar kunnen wij dan meedoen met teamrijden met de andere pony's of alleen met paaren in een team?
M_erell schreef:omdat corinna tussen de paarden start is het handig als ik ook tussen paarden start zodat we ongeveer dezelfde tijd aanwezig moeten zijn. op internet staat namelijk dat de pony's smorgens zijn en de paarden smiddags dat is dus onhandig als we samen rijden
liiisette schreef:M_erell schreef:omdat corinna tussen de paarden start is het handig als ik ook tussen paarden start zodat we ongeveer dezelfde tijd aanwezig moeten zijn. op internet staat namelijk dat de pony's smorgens zijn en de paarden smiddags dat is dus onhandig als we samen rijden
Waarschijnlijk (ga ik vanuit) is er net als voorgaande jaren ook een groep (B-)pony's 's middags tegelijk met de paarden.
MI1990 schreef:Jeanneee_ schreef:Mijke jij kan wel meedoen op Belle
hahaha ik op bellesportpony belle
![]()
heeft birgit ook direct een tegenstander in de Z.. wat wil je nog meer? 

Weten we zeker dat we echt gaan winnen