Ik kan me echt niet voorstellen dat een vader dat kan doen.
heel veel sterkte.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
slimmerik schreef:Tja, kort samengevat kan ik vader toch ook enigszins begrijpen. Kind stapt naar de advocaat omdat ze vader niet meer wil zien omdat hij zijn vriendin belangrijk vindt. Hij moet toch het volle pond voor het paard blijven betalen....
Tja..... ik snap zijn standpunt ook wel hoor. Bovendien rijdt TS op een verzorgpony..... dus zal niet alle aandacht meer voor het paard gehad hebben. Vader ondertussen maar dokken voor dure stalling.
slimmerik schreef:Inney schreef:Slimmerik: Deels kun je het begrijpen. Maar moet dat dan persé op zo'n achterbakse manier? Hij had op zijn minst kunnen zeggen wanneer de paarden verkocht werden, lijkt me. En bovenal, een vader hoort zijn veertienjarige (!!) dochter niet zo te chanteren.
Een veertienjarige dochter die naar de advocaat stapt omdat ze maar 2 uur mag computeren en jaloers is op de vriendin van haar vader ..... is ook een beetje chantage imo.
Maar denk dat het is zoals meestal het geval is: waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Citaat:ik krijg net een smsje van hem :
Beauty is in prima conditie, ze wordt elke dag gereden en ze rijdt volgende maand een wedstrijd dressuur.
Ik ga nu veel reacties krijgen van 'nou dan weet je dat ze goed staat toch'
nou denk je echt dat mijn vader daarom een sms zou sturen, deze sms is enkel om mij stikjaloers te krijgen en
om me me gewoon rot te laten voelen

Joycebunny schreef:Lees het topic door, mijn vader wou haar absolúut niet verkopen aan mij (ik weet zelfs niet of hij haar nu nog verkoopt).
Ten tweede, die sms heb ik gestuurd toen ik nog BOOS was.
. niks is aanvallend bedoelt ofzo 
) Maar tot die tijd, veel plezier met je nieuwe pony
en veel sterkte met je familie.