Ik weet dat je bang bent maar wees echt trots op jezelf dat hij nog zo mocht leven en vertroeteld worden! Ik kan je van hieruit enkel een hele dikke knuffel zenden en weet dat hij gelukkiger zal zijn in de eeuwige groene weides!
wat vreselijk zeg! ik vind het echt heel erg voor jou en je pony! maar zie het ook van de goeie kant, hij heeft zijn laatste maanden fijn met jou doorgebracht! jij bent wel degene die hem kwam redden en hem nog een kans wou geven... dit is helaas anders gelopen, maar heel goed van je dat je het geprobeert hebt! sterkte straks en neem de tijd om goed afscheit te kunnen nemen.,,,,
Sabbientje
Geplaatst: 24-02-10 10:48
Meisje, heel heel heel veel sterkte. Je hebt een moeilijke beslissing moeten nemen, maa rik vind het heel knap dat je in het belang van je kleine maatje die beslissing hebt durven nemen. Respect! (ook al voelt het voor jou niet zo)
Quasandra
Geplaatst: 24-02-10 10:52
je hebt je best gedaan. maar je kan hem niet laten afzien. doe wat het beste is voor hem. ook al doet het jou en omstaanden pijn. ik weet over wat ik spreek. veel sterkte
het inmiddels al halverwege de middag dus waarschijnlijk zal hij al vredig ingeslapen zijn ; wil je heel veel sterkte wensen
Lotus83
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-10 17:03
Lieve Bokkers,
tussen 13.45 en 14.00 is Fonzie heel rustig ingeslapen. Ik ben er al die tijd bij gebleven...
Hij heeft zich niet verzet, leek zich neer te leggen bij de situatie......
Met mij gaat het wel redelijk...., ik ben alleen heel moe, alsof alle energie uit me is gezogen.
natascha44
Geplaatst: 24-02-10 17:07
Heeelll veeeellll sterkte gewenst meid met het verwerken van dit verlies. Je zult je nog wel een paar dagen brak voelen.. Maar je hebt de juiste keuze gemaakt en vind het super van je dat je hem hebt bijgestaan tot het eind..
loriene
Geplaatst: 24-02-10 17:08
Lieve lotus.
Kan ik me heel goed voorstellen. Tijd heelt wonden,maar vergeten doen we ze niet. Sterkte.
Lotus83
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-10 17:12
Met toestemming uit het topic van Bokker Orlando geplukt
Als twee bruine ogen je vragen, Help me, want ik voel me niet zo fijn. Mag je dan, omdat je voelt, dit is het einde... Egoïstisch zijn?
Als je van de dokter hoort, dit komt nooit meer goed. En hij krijgt steeds meer pijn. Mag je dan ,omdat je hem niet wilt missen... Egoïstisch zijn?
Als twee lieve bruine ogen zich sluiten gaan. Voorgoed en je zonder hem naar huis toe moet. Met het halster in je hand en een hart vol pijn. Dan probeer je jezelf te overtuigen, dit was het beste. Ik mocht niet egoïstisch zijn.
Maar 5 maanden was hij bij mij, elke dag samen was een feest. En in al die tijd is hijzelf niet een keer... EGOÏSTISCH GEWEEST...
loriene
Geplaatst: 24-02-10 17:14
Tranen in mijn ogen mooi hoor
WinSel
Geplaatst: 24-02-10 18:27
Moderatoropmerking:
Quote verwijderd
TS heel erg veel sterkte de komende tijd Je hebt het beste gedaan voor deze kanjer Respect
Heel erg veel sterkte, ook ik ben er van overtuigd dat dit de beste beslissing was voor Fonzie. Wat een geluk dat hij zijn laatste maanden zo fijn kon slijten bij jou. Ik hoop dat je je dubbele gevoelens zo snel mogelijk een plekje kunt geven!