Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat is echt super fijn, betere bodem kun je je niet wensen

Tenminste dat was in 2008, 2009 ben ik niet gestart, dus weet ff niet waar dat precies was
Ik meen op hetzelfde terrein.
WinkyTinky schreef:@Au3: Ja ik had het al gezien. Een oefenrondje is nooit verkeerd he?
Welke wedstrijden start je nog? Ik ga nog naar susteren en naar beek!
) dat ik besloot om toch eerst maar te zorgen dat ze thuis perfect loopt. Was eigenlijk veel te snel na blessure , maar hoopte me nog te plaatsen voor LK
_Anke_ schreef:Hulsberg wordt bij stal Bemelmans gehouden, op zich een fijn terreinTenminste dat was in 2008, 2009 ben ik niet gestart, dus weet ff niet waar dat precies was
Ik meen op hetzelfde terrein.
_Anke_ schreef:Volgens mij vielen we elkaar niet aan, waren we alleen aan het vergelijken welk concours fijner was
De wedstrijden hier in de buurt zijn ook meestal prima.. Kom je zuidelijker dan Sittard, heb je kans dat het een beetje hobbelig gaat worden 
. Haha, nee we hebben echt geluk met onze wedstrijden. De meeste zijn allemaal super georganiseert!
(lekker dichtbij). Horst was voor ons al een klere eind, laat staan als je uit maastricht moet komen
.
)
Midden probeer ik inderdaad ook wel naar toe te gaan als hier geen leuke wedstrijden zijn. Reuver, Stamproy, Helden en Heibloem zijn fijne wedstrijden 
Raggel schreef:Ben trouwens erg benieuwd waar de kampioenschappen gehouden worden komende zomer. Niemand wil nog