Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mirjamalvaro schreef:lies komt net als mij uit 2/3

anoukk_daris schreef:WiskyBokjes schreef:Achja en ookal word ik laatste, dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik 12e van heel brabant ben geworden.
Nou af en toe ben ik zenuwachtig, het is zaterdag al
ik ben 'm al een week aan 't spacen
je moet denken; boeie ik zit er weer bij
!
De concurentie zal wel hoog zijn, oke ik ben ook niet zomaar daar gekomen maar toch. 
anoukk_daris schreef:Citaat:hier beginnen de kriebels ook al te komen
je moet maar denken het is voor de fun
sjeeuuuu, jij hebt een mooi paard!

...makkelijker gezegt dan gedaan hoor,..toen ik nog bij de pony's reed vond ik het ook altijd heel wat..en nu vind ik het allemaal wel meevallen. Ik weet wie en wat de concurrentie is en zolang ik geen laatste wordt vind ik het best.
_Nestor_ schreef:Hi Ik heb een beetje stomme vraag misschien....
Ik heb me opgegeven voor regio Groningen L2 dressuur paarden, maar moest je hiervoor geselecteerd worden??
Want dan kan ik me nog op tijd terug trekken![]()
![]()
![]()
Ik lees het overal weer anders..
Ik kan natuurlijk knhs even bellen, maar misschien kunnen jullie mij helpen??
Phylos schreef:ik ben totaal (nog) niet aan het stressen..je moet het als een gewoon concours zien hoor..alleen voor de mensen in de L2 of hoger valt er echt nog wat 'te halen'. Verder is het de eer. Zelfs een winstpunt verdien je er nog net mee, dus ik zou me maar niet te druk maken...makkelijker gezegt dan gedaan hoor,..toen ik nog bij de pony's reed vond ik het ook altijd heel wat..en nu vind ik het allemaal wel meevallen. Ik weet wie en wat de concurrentie is en zolang ik geen laatste wordt vind ik het best.
Ik moet zaterdag om 19.00 heeeeerlijk de hele dag om paard helemaal picobello te maken. Daar ben ik dan wel heel erg mee bezig, hoe extra mooi ik mijn paard kan/ga maken. Komt zowiezo nog een nieuw dekje en heb eindelijk witte peesbeschermers en strijklappen besteld. Moesten er toch nog komen,..maar vond het wel leuk om ze dan voor de regio nog te hebben. En misschien nog een nieuwe frontriem halen..