Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Anna schreef:@ Kitty_luna: Bedankt voor je hulp nog!Hij doet het super he!
Ik ben blij dat ie zo sterk is en hij zo doorzet, dat geeft me echt een beter gevoel nu. Nog een paar weekjes afwachten en dan weten we hopelijk een beetje waar we aan toe zijn. _Anna schreef:Bedankt voor jullie berichten weer!!![]()
@Kitty_luna: Ach het lijkt me vanzelfsprekend dat als je van je paard houdt en hij zoiets ergs meemaakt, je hem elke dag wilt steunen. Het is dat ik nu weer wat meer moet werken en ik ook aan mezelf moet denken, anders was ik er gewoon nog van 's ochtends tot laat in de middag zoals afgelopen week.Ik ben blij dat ie zo sterk is en hij zo doorzet, dat geeft me echt een beter gevoel nu. Nog een paar weekjes afwachten en dan weten we hopelijk een beetje waar we aan toe zijn.
Kitty_luna schreef:_Anna schreef:@ Kitty_luna: Bedankt voor je hulp nog!Hij doet het super he!
geen dank voor de hulp doe het graag !
hij gaat echt super![]()
gister en vandaag lekker met showy en raswana in de bak gestaan ! en lekker gewandelt
hij gaat elke dag tog wel een stukje vooruit met zijn been van wat ik zie, hij staat en loopt er nu
ook wat meer op en zet hem al weer ietsje platter neer.. maar hij krijgt ook hele goede zorg !!
en vind het heel knap dat je gewoon iedere dag naar hem toe komt zelfs met zulk slecht weer al vandaag !!
en ken je een dagje echt niet ken je altijd even laten weten want dan wil ik best helpen om ze beentje te verzorgen.
je moet tenslotte ook aan je zelf denken ! maar dat je iedere dag trouw komt vind ik erg goed, dat zie je niet altijd dat mensen dat doen !!
Het ging 2 dagen echt super, hij begon zelfs een beetje te lopen op 4 benen. Maar vandaag sleepte hij zijn been weer achter 'm aan, nog beroerder dan eerst bijna. Hij tilt 'm weer niet op. Ook is zijn koot keihard en dat moet verschrikkelijk zeer doen. Arme arme lieveschat ik zou zo graag willen dat ie weer heerlijk weg kan galoperen..
Begrijp dat je hem liever weg ziet galloperen ipv dat hij zijn been achter zich aan sleept.. Hoop dat het snel weer beter gaat want 't is voor jullie allebei niet leuk..