Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haike schreef:Ik ben alle dagen van de partij, weliswaar als hostess maar heb aangegeven dat wel alles van het programma wilde zien, en dat was mogelijk dus kan werken/geld verdienen en genieten van de sport tegelijk!
__Marloes schreef:bulck schreef:Ik ben 1 persoon van de hoop die bij Jasmijn76 hoort, we maken er gewoon een bokt meeting van ons huiskamertopic van
dat is pas leuk! Leuk maar duur uitje
__Marloes schreef:bulck schreef:Ik ben 1 persoon van de hoop die bij Jasmijn76 hoort, we maken er gewoon een bokt meeting van ons huiskamertopic van
dat is pas leuk! Leuk maar duur uitje
Jasmijn76 schreef:__Marloes schreef:dat is pas leuk! Leuk maar duur uitje
we wisten al heeeeelll lang dat we wilde gaan dus iedereen kon er eventueel voor sparen.....en het is het toch waard!..helemaal top om te gaan..nu nog even spannend welke drie N'landers de finale mogen rijden...maar dat is na dit weekend beslist!
marco28 schreef:orienta schreef:nee dat is niet leuk om te doen want straks word mijn boktman ingepikt
we hangen bij jouw boktman wel een briefje op. verboden aan te raken ten straffe van een boze orienta( gevolgen zijn voor eigen risico)
Desir_ee schreef:[/quote]Citaat:Donderdag
West
Noord
Vrijdag
West
Noord
Zaterdag
West Marco en nog zn negen anderen rij 1, stoelnummers Mij onbekend
__Marloes - Marloes - Rij 11 - stoel 106 of 107 (?) - de hele dag
Noord
Desir_ee - Désirée - Rij? - Stoel ? waarschijnlijk gewoon aso vooraanen alleen de avond
Zondag
West
Noord
marco28 schreef:Citaat:Donderdag
West
Noord
Vrijdag
West
Noord
Zaterdag
West Marco, jasmijn en nog zn 8 anderen rij 1, stoelnummers Mij onbekend
Noord
Desir_ee - Désirée - Rij? - Stoel ? waarschijnlijk gewoon aso vooraanen alleen de avond
Zondag
West
Noord
Citaat:Donderdag
West
Noord
Vrijdag
West
Noord
Zaterdag
West
Marco, jasmijn en nog zn 8 anderen rij 1, stoelnummers Mij onbekend
AnneKi - Annemarie - Rij 11 - stoel? - overdag
Noord
Zondag
West
Noord